31 Temmuz 2009 Cuma

maydanoz 2




Ablam diyor ki; vallahi Elif sen benden de manyak çıktın,
haklı,
Rüya aldı götürdü beni bambaşka bir Elif yaptı...
Herşeyine,inciğine cinciğine bu kadar mı takılır,
Ama annelik böyleymiş meğer,
vicdan,sevgi içiçe bu kadar mı zorlarmış insan beynini,kalbini.....
Ya bi rahat bırak bedeni di mi ama..
Günlerdir o kadar hapsettim ki kendimi bu bakıcı olayına başka birşey ne görüyorum ne de duyuyorum...
Karar verdim az önce;
Zamana bırakacağım...
Ayrıca anladığım birşey daha var, bu yeni bayanı alınca-erken de olabilir tabi anlamak için ama şimdilik- ben eskisine gerçekten boşuna katlanmışım 13 ay, yazık etmişim kendime...
Konuyu bağlayacağım ki şuna,
o kadar takmışlıktan dolayı gelişmelerini bile yazamadım kızımın...
Ahanda maydanoz yiyo...
hhımm..bende çok severim Rüyacığım diyorum ısırıyorum gibi yapıyorum:)))

8 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Öyle farklı boyutlara geçiceksin zamanla..Ne desem boş.Yaşayarak anlıyıcaksın..Hep güzel günler gör :)

Çınar dedi ki...

Ohh be, rahat ol biraz. Sen ne kadar hırpalasan da kendini herşey olacağına varır.(Söyleyene bakın. İyi ki beni tanıyan yok etrafta:) ). Hem kendini bu kadar baskı altında tutarken objektif olamazsın. Bebiş ve bakıcıyla ilgili gelişen olaylara karşı.

Ayrıca yeni bakıcı hakkında iyi düşünmene sevindim. Erken olabilir tabi ama başlangıç için önemli.

Sevgiler

Unknown dedi ki...

sal kendini biraz ferahla ya daha kaç yaşında bu çocuk daha bunun yürümesi var koşarken düşmesi var arkadaşlarıyla kavgası var oyuna girememesi var ...
tadını çıkar hele bir... :))

R. Berin Tuncel dedi ki...

geçecek bu günlerde.umarım umduğunu bulursun bu bakıcıda.öyle güzel insanlarla karşılaşılıyor ki bazen,anne şefkatiyle yaklaşıyor bazıları...

aysencifci dedi ki...

Elif'cim, inan onlar bizden daha çabuk alışıyor, inan bir süre sonra senden daha içli dışlı olacak, sen üzüldüğün ve sıkıldığınla kalacaksın. Hatta bir müddet sonra - başıma geldi ordan biliyorum- sen git, o gelsin diyecek, bir başka şokta o zaman yaşayacaksın..
İyi gitmesine çoooook sevindim. Öpüyoruz.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

çok sevindim canım kendine zaman vermene, herşeyi zamana salıvermene... Böyle herşeye takarak anı yaşamayı beceremiyoruz maalesef, sadece o ana yoğunlaş ve tadını çıkar bitanem :) maydanoz güzelleştirir derler, anne-kız sırrınızı çözdük o zaman ;)

xxx dedi ki...

herşeyin hayırlısını dileyip biraz olayları zaman bırakmak en iyisi. bend eherşeyi çok kafama takardım ama artık yapmamaya çalışıyorum. zararı hem bize hemde bebeklerimize... öp kızını benim için..

Güneş dedi ki...

Çok tatlı olmuş annesi rüyacık ya, öptüm rüyayı, sende rahat ol artık.