27 Temmuz 2009 Pazartesi

Nerden başlasam ki...

Beril' in parmağının ucunda görünen ufacık pembe şey var ya; Rüyanın tokası, artık o rogarın içinde:)
Yerleri bi güzel sildiler popolarıyla....
Beril'in elindeki emzik var ya, rogarda değil allahtan:)) rüya' nın ağzında...

Çok güzel anlaştılar, adeta birlikte oyun oynadılar, tadını çıkardılar,sayelerinde tadını çıkardık...
Buraya kadar Perşembe günü....
Cuma günü Ankara' da Işın Karacalı ,şampanya kavun sorbeli, gelinle damatın dans göstesi yaptığı, Nikahın bahçede, düğünün havuz başında olduğu, şaşalı,yabancı gelinle Türk damatın düğünündeydik...
Buraya kadar Cuma günü...
Eşimin babaannesinin balkonunda...
Elinde çay tabakları, kaşıkla karıştırdı karıştırdı bana yedirdi, resmen evcilik oynuyoruz artık...
Cumartesi günü...
Ve nihayetinde Pazar günü...
Karabayır bağlarındaki evimizde...
Kanepelerinden indi, bi süre asılı kalıyo ama sonra yavaş yavaş iniyor artık...
Bütün gün bir elinde organik salatalık, bir elinde cherry domatesle gezdi hemde bir ara atletsiz...
o kadar sıcaktı ki....
Bağlara gitmeden önce eltimin sitesinin havuzuna girdiler; Rüya girmeyi bırakın, girenleri gördükçe gülmekle ağlamak arası bi sesle izledi onları; kah ağladı kah güldü, havuzdan çok Rüya seyredilmeye değerdi...
Domatesler kızarmak üzere haftaya bekleriz efendim....
Haaa bu arada Rüyacığımın azıları kabarmışta kabarmış, ucu bembeyaz olmuş, mızmızlanırsa anlayışla karşılamak dönemindeyiz:)))

6 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Annemizde pek güzel olmuş tütütü maaaşşşallah (hani şu çok bilmiş teyzeler yaparya aynı tonlamayla) :):):) annesi prensesin düğünde resmi yok ama.Şöyle bi görsektik fena olmazdı öpüldü Rüyacık.

ELİF dedi ki...

Sibelciğim Rüyayı götürmedim, havuzbaşı,sosyete falan:)) Bakıcısına bıraktım, bu konuyuda yarın yazıcam....

füsfüs dedi ki...

rüya çook tatlı annesi maşallah
ne güzel oynamışlar arkadaşıyla
koltuklara inip çıkmaya defne de başladı ama hala bazen kafa üstü inmeyi deniyor, yanlız bırakmak imkansız:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Canım benim oldukça hareketli bir haftasonu olmuş yine sizin için..Rüyam hergün büyüyor, azı dişleri için tam da sırası. Mızıldanmalar normal tabi, ama senin de tahammülün ve güzel yüreğinle harika bir anne-kız profili çizdiğinizi söylemeliyim.. İmreniyorum valla :/ Allah ayırmasın!

zeynep dedi ki...

elif,
resimler ve anlatımlar çok hoş olmuş,

umarım gece dönmek zorunda kalmamışsındır:-)

ELİF dedi ki...

Füsuncuğum bende bırakamıyorum yalnız,hele de merdivan varsa yandık zaten,

Burcucum,seviyorum seni:))

Zeynepciğim beğendiğine sevindim, gece döndüm ama Rüya durduğu için sabah gittim aldım,uyanınca...