4 Temmuz 2009 Cumartesi

Hiç kıyamıyorum Hiç

Günde 3 kere olan ve suda eriyen veya yemeklerine katabileceğim antibiyotik canıma yetti, hadi gündüz vakti 2 sini yemeğine katıyorum ama geceye denk gelen tam bir kabus: gece yemek yemediği için suyuna katıyorum ama mümkün değil içirmek, kaşıkla azıcık içiyor ama hooop diğer ilaçlarla birlikte dışarı çıkıyor hepsi. Ne anladım ben bu işten...Aradım bu sabah doktoru; olmuyo dedim günde 3 kere çok zor bu antibiyotik için, - Gel,iğneye başlayalım o zaman dedi. Vallahi ne yalan söyleyeyim içten içten iğne versede rahatlasam dedim, hem kesin çözüm hem çocuğumda bıktı ilaç içmekten, iğne sadece o an acıtıyor.
Günde 4-5 kez kaka yapıyor ilaçlardan, zaten yediğide ne ki, eridi gözümün önünde 4 günde..
Her iğnede ve her ateşte bende ağlıyorum onunla birlikte, tutamıyorum bu kahrolasıca gözyaşlarımı..
Boğazları iltihap olmuş, dişlerden bence, çok kaşınıyo çünkü,ağızlarının içi pamukcuk pamukcuk yara oldu, offf offf.
Ama ateşi düştüğü zamanlarda o hala cilveli,hareketli,şımarık halleri devam ediyor ve ben bi o zamanlar gülebiliyorum.
Doğumgününde gelen kokulu bir bebeği var; Rüyacığım bu bebeğin adını Bahar koyalım mı dedim, sessiz kaldı, demek ki kabul etti:))
Baharı iki yandan toplanmış olan saçlarından tutuyor ve kendi omuzlarını sağa sola döndüre döndüre ; eee eee deyip uyuttuğunu sanıyor...
Ateşi tekrar çıkınca Baharı gözü görmüyor...
Sadece boynuma sımsıkı sarılıp öylece durmak istiyor, daha da yükselirse yatakta kıpırdamadan yatıyor.
Bu iğneler iyi gelecek...
Umarım tez zamanda.........

6 yorum:

sinem dedi ki...

of ya Elif anlatma böyle aglayasim geliyor zaten kötüyüm bu aralar:(Cabucak iyilesir insallah da bizde mutlu yazilarini okur seviniriz.

Sen Gelince dedi ki...

Offf Elif ya kötüleşti demek. İçim acıdı resmen okurken... Nilsu'nun da boğazı, ağzının içi öyle yara olmuştu hatırlarsan. Çok zor... Kıyamam ben ona... Çabucak toparlar inşallah... Öpüyorum çok...

aysencifci dedi ki...

Neyse teşhis konmuş bu da bir ilerleme. Eminim iğneler iyi gelecek çabucak, sende sil göz yaşlarını Elif'cim, moralini HİİİİÇ bozma, düzelecek Rüya'cık, iştahı yerine gelecek ve kaybettiği kiloları hoooop diye geri alacak

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Canımmmm... hiç haberim olamadı bütün bunlardan izinde olduğum için :( çok üzüldüm okuyunca... kıyamam ben kurabiyeme de sana da... hatırlarsan bana "çocuk bunlar, daha neler göreceğiz" demiştin Rüzgar düştüğünde. Biliyorum çok zor ama sen de biraz sakin olmaya çalış nolur. Herşey çok güzel olacak bitaneciğim...

Güneş Akay dedi ki...

Canım benim kıyamam ben rüyacığıma bir an önce toprlar inşallah. Hatta ben yazana kadar iyi olmuştur bile inşallah.
Sevgiler.

ELİF dedi ki...

sinemcim, özürü dilerim seni de üzmek istemem ama elimde değil...
özlemciğim, nilsunun ki afttı di mi,acıyordu çocuğun canı, rüyanınki aft değil,acımıyo ama beyaz beyaz yara ..
aysencifci, bu destekleriniz çok iyi geliyor inan.Sağolun.
burcucum hoş geldin,sağol canım.
Güneşcim canım, daha iyi,çok sağol.