10 Temmuz 2009 Cuma

kaşındım..

Sevmem ben şu mim olaylarını falan ama Özlemin bu yazısını okuyunca aa bende yazayım istedim.
Benim hiç alakam bile yoktu blogla falan,bilmezdim bile; benim internet anlayışım çok kısıtlıdır; işimden dolayı bankalara, tüpraşın birim fiyatlarına, mazotun Eskişehir merkez fiyatlarına falan bakıp:) onun haricinde bikaç müzik sitesi, vazgeçilmezimiz facebook ve illaki bebek siteleri ve birkaç tane de meraklandığım konular hakkında baktığım siteler. Hiç oturamam saatlerce internetin başında ben öyle taa ki bu blog denen bulaşıcı illete kadar.
Bu blog işini bana ilk defa çocukluğumdan beri tanıdığım sevgili Tuğbacık gösterdi, kendi blogunu msn den gönderdi bana, bayıldım,harikadır zaten blogu.Benim hamile olduğumu duyunca yazmalısın dedi, yazdım ama ne yazma; ilk başlarda başka bir blogtaydım ama ne foto koyabiliyordum ne doğru dürüst yazı yazabiliyordum, bloggera geçince de bu yazı uyuşukluğum devam etti bir süre.
Ta ki Beni kendime getiren ve artık sürekli yazmalıyım dedirten hatta bağışıklık kazanmamı sağlayan kişi sevgili Güneş. İlk yorumu ondan aldığımda mutluluktan uçmuştum.
Hazır fırsat bu fırsat özlemin(onunda katkısı yadsınamaz,2.yorumumuda ondan almıştım ne de olsa:)) sayesinde bende tuğba ve güneşe çok teşekkür etmek istiyorum.
Tabi ki çocuklarımızın yaşlarının çok yakın olması sebebiyle tanıştığım ve çok sevdiğim birsürü blogger var.hepinize sonsuz teşekkürler....

6 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Ben de sana çok ama çok teşekkür ederim hayatım; sayende ben de ucundan kıyısından tutma fırsatı buldum blog işinin. Beni yüreklendirdiğin için çok teşekkürler, sayende oğlum hiç unutamayacağı bir hediye alacak :)öpüyorum

defneyleyasamak dedi ki...

canım elifim, sen hikayeni anlatmayacaktın da kim anlatacaktı...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha duygular karşılıklı bende daha birkaç aylık bir blog sahibi olarak bi şekilde sizlerin dalgalarınıza ucundan yakalayarak yavaş yavaş yüzmeye başlıyorum.Şimdilik buda bir güzellik belki birkaç yıl sonra dünya şampiyonu olurum neden olmasın.

Sen Gelince dedi ki...

Rica ederim Elif'cim... Sizi tanımış olmak güzeldi:)

sinem dedi ki...

önemli olan baslamak bence sen de oldukca basarilisin bu blog isinde:)

ELİF dedi ki...

burcucuğum,senin oğlun benim oğlum hayatım,ne demek...
tuğbacığım,sen olmasan anlatamazdım...
sibelciğim,neden olmasın:))
özlemciğim bide yüzyüze tanışsak di mi:))
sinemciğim öyle mi dersin?