8 Temmuz 2009 Çarşamba

Yandı ki ne yandı...

Minik kelebeğim ilaçlardan dolayı günde en az 6 kez kaka yapıyor ve hepside az uz bişi olmuyor.
Dün gece çok ağladı yine, yanmış poposu iyice, sürdüm ilaçlı kremleri ama silmek bile bi mesele, sürtmeden çok hafif hafif siliyorum ama bacakları titriyor yavrumun acıdan, ne berbat bişiymiş bu hastalık ya, her yönden mahvetti çocuğumu.
Diğer yönlerden düzeldi sayılır artık, 2 tane daha iğnemiz kaldı, yarın tekrar kontrole götüreceğim devam edecekmiyiz etmeyecek miyiz diye.
Dün gece M.Jackson veda törenini seyrettim bir kısmını tabi ki...
Çok tuhaf; ben bu adamı kendimle yaşıtmış gibi görürmüşüm meğer hep; o ne zaman sollamışta 50 olmuş ben 30 da kalmışım, sanki çocukluk arkadaşım öldü, çok tuhaf, çok üzgünüm...

5 yorum:

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

yazık yaa, kıyamam, cabucak gecer umarım:(

Sen Gelince dedi ki...

Ya Elif ilaçlar ishal filan mı yapıyor? Neden bu kadar çıktığını anlamadım... Geçinceye kadar bir kaç gün Bepanten krem sürebilirsin... Geçmiş olsun kuzuya:)

aysencifci dedi ki...

Oyy oy kıyamam o güzeller güzeline! İnşallah hemencecik, çabukcacık iyileşir, totosu da her biryeri de düzelir o kuzunun.
Azıcık daha sabır annesi, geçecek bu günler..

sinem dedi ki...

hay allah Elif ya ben coktan iyilesmistir diyordum.Herseyin yan etkisi oluyor .Birazcik daha sabir Rüyaciga...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha okurken içim cız etti derlerya aynen öyle oldu.Bide minik kelebeğin fotosuna baktım çok üzüldüm yaaa.İnşallah artık düzeliyordur. İnanki çok üzgünüm şuan böyle haberler çok üzüyor artık beni.Yani hastalık haberleri.Bephanten belki iyi gelebilir Tarkanında ara sıra kızarıklıkları oluyor hatta birkaç gündür vardı bacak aralarında sürdüm bugün baktım düzelmiş dene istersen öpüyorum tatlı kelebeğimi biran önce iyileşte yüzümüz gülsen hadi.