13 Temmuz 2009 Pazartesi

Haftasonu, haftabaşı.

Sanırım onun iyi olması benimde iyi olmam demek,
seviyorum haftasonlarını özellikle de pazar gününü çünkü babamızda bizimle birlikte oluyor..
Hele de hava güzelse; hafif rüzgarda dolaşmak domates tarlasında, değmeyin keyfime...
Cumartesi günü biraz park, birazda evimizin bahçesinde serinlemeyle geçti,
Benim büyük sandığım ama kutusundan küçücük çıkan hediye gelen havuzun içine sokamadım, sadece oyuncak ördek ve balıklarını atmakla yetindi,sıçrayan sular da onu da beni de serinletti sayılır.
Dut yemiş bülbül; çiğneyipte yuttuğu tek meyve dut, diğerlerini koparıp koparıp dışarı çıkarır,sanırım dutu çok sevdi.

Çirkin ol Rüya:))


Biz vişne toplarken, 5 dk.lığına teslim etmiştim babasına ve ben arkamı döneli sadece 5 dk.falan olmasına rağmen çamurla karışık vişne yerken yakaladığım muzurum hayatından epey memnundu,ben hariç:))




Antibiyotikler biteli 3 gün olmasına rağmen kaka yapma rekoru devam ediyor rüyacığımın, ee nasıl kilo alsın bu kız??

10 yorum:

sinem dedi ki...

Ne güzel bir haftasonuymus bu resimlerden de anlas1l1yor belkide distendir kaka olay1

Güneş dedi ki...

nE GÜZEL OTURMUŞ RÜYACIK ÖLE, AYAKKABILARIDA BEGÜME HEDİYE GELEN AYAKKABILARIN AYNISI :)

Gül dedi ki...

size de cok gecmis olsun. bizim kız da hic oyle cabuk kilo almıyor. her doktora gittigimizde fırca yiyoruz. ama napalım, bu sıcakta, bu terlemeyle nasıl kilo alınır ki?

zeynep dedi ki...

beril de ısırıp ısırıp atıyor meyveleri? vişne lekesi de hiç çıkmıyor elbiselerden:-)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Oh oh genede baya toparlamış tahtalara vuralım

R. Berin Tuncel dedi ki...

kirlenmek güzeldir annesi,bırak dağınık kalsın:)

Sen Gelince dedi ki...

Minişim nasıl da mutlu görünüyor. Hafta sonu en çok bu bücürlere yarıyor sanırm Elif'cim:)

elbruze dedi ki...

Bu antibiyotikler bizi de kaka şampiyonu yapıyor. İki bez üst üste bağladığım gün oldu, sürekli dışarı taşıyordu ne yapayım. Öpüyorum güzel rüyayı.

Deniz dedi ki...

ya bu meyve sorunsalı sizde de mi var? Neetcez bilmem ki? Bizimki de karpuz yiyor bi tek, diğerlerini ağzına atıp, çıkartıyor sonra

ELİF dedi ki...

sinemcim,dişte etkili tabi ama ilaçlardan daha çok.
güneşciğim,bende istanbuldan almıştım o ayakkabıları:))
gül,bu kilo işi bitmez bi çileymiş:))
zeynepciğim, bende öle dedim ama ammaan şimdi deterjanlar herşeyi çıkarıyor diye yatıştırmaya çalıştılar beni:))
sibelciğim vuralım vuralım:))
ensar branın annesi,bende saldım zaten napim:))
özlemciğim herşey onlar için zaten.
elbruze,valla bizim kıyafetlerinde sağ ve sol taraflarında hep bir iz var:))
denizciğim rüya her pütürlü yiyeceğe aynı muameleyi yapıyor maalesef:((