20 Temmuz 2009 Pazartesi

Bi kere başladımı bitmiyomuş...

Cuma akşamın başladı küçük burnu akmaya Rüyanın,gece boyu tıkalıydı allah şu aspiratörleri icat edenden razı olsun ama o bile yetmedi açmaya, başladım nezle ilacına,buhar makinasına,deniz sularına vs.Cumartesi gününü evde geçirmek zorunda kaldık dolayısıyla, birazcık akşam çıktık eşim gelince.
Aslında Beril ve Nilsu ile buluşacaktık ama diğer çocuklara da hastalık bulaşır korkusuyla yarım saatliğine ben gittim görüşmeye,bir daha ki sefere Rüyacığımda olur umarım...

Pazar günü havanında güzel olmasıyla cesaretimiz daha çoktu, biraz alışveriş biraz Bağlar derken geçti işte.

Bu sabah daha iyiydi, ateşlenmeden yırttık ya ona seviniyorum....

7 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Maşallah benim güzel suratlı kurabiyeme :) büyüyor/lar Elifcim... ŞÜkürler olsun...

gullesu dedi ki...

geçmiş olsun :)

R. Berin Tuncel dedi ki...

geçmiş olsun.inşallah hafif bir şekilde atlatırsınız.arada böyle hastalıklar geçirmesi iyi bir şey,bağışıklık sistemi güçleniyor annesi.şifa dileklerimle..

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ne güzel darısı başımıza

Çınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun şirineye...

Sevgiler

Güneş dedi ki...

Geçmiş olsun, buluştunuz demek ne güzel :)

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim çok geçmiş olsun tekrar... Ben yeni yorum yazabiliyorum ama umarım ben bunları yazarken iyileşmişter çoktan...