30 Temmuz 2009 Perşembe

Yeni bakıcı- 2.gün

Değişen hiçbirşey yok....
Bugün öğlen uyku saatini denk getirip 3 ümüz işe gittik, 2 saat kadar uyudu işyerimde, o yüzden birazcık işlerimi de yapabildim.
Bir yandan da azı dişlerimiz oldukça kabarık,kırmızı ve uçları beyaz, sanırım alışma sürecinde bu da bir engel..
Henüz alışmak namına hiçbirşey yok,
ikisini parka gönderdim az önce..
Sinirlerim günbegün artıyo...
Uyuştursalar beni, bir açsam gözümü alışmış..............................................

10 yorum:

vatan ve millet dedi ki...

MERHABALAR
SİTENİZİ ŞÖYLE BİR GEZDİM VE ÇOK GÜZEL BİR SİTENİZ VAR.SANIRIM BEBEK SİZİN ÇOCUĞUNUZ.EĞER ÇOCUĞUNUZ İSE ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN.ESEN KALIN.BEKLERİM SİTEME

Çınar dedi ki...

Ahh canım kızım; beni maziye götürdün. Ne zordur bilmez miyim,evladını bakıcıya bırakmak? yetmez bir de kuşkular tereddütler yaşarsın. Canının bir parçasını en kıymetli köşesini 'ele' bırakmışsındır.

Üzülme lütfen, geçecek bu günler çok ama çok çabuk geçecek, göz açıp kapayıncaya kadar.

Şirin yavrucuğuna geçmiş olsun diyorum.Ters bir zamanda diş sorunu girmiş araya.

Sabret lütfen... Sevgiler

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

çok kolay gelsin....umarım en kısa zamanda hallolur..
sevgilerr

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

biraz zaman ver hayatım kendine ve onlara.. 2 günde mucize bekleyemeyiz değil mi? :) herşey çok güzel olacak göreceksin......

Başak dedi ki...

Elifcim seni çok iyi anlıyorum ama kendini bu kadar yıpratma.belki gerginliğin kızına da yansıyordur.hani su akar yolunu bulur derler ya zamanla hersey düzelecek göreceksin.sen mutlu ol ki güzel bebişin de mutlu olsun:)

Başak dedi ki...

Elifcim seni çok iyi anlıyorum ama kendini bu kadar yıpratma.belki gerginliğin kızına da yansıyordur.hani su akar yolunu bulur derler ya zamanla hersey düzelecek göreceksin.sen mutlu ol ki güzel bebişin de mutlu olsun:)

gullesu dedi ki...

off canım yaa .bugünler çok zor biliyorum ama yaşanması gereken şeyler.inşallah en yakın zamanda atlatırsınız bu zor dönemi

ELİF dedi ki...

Vatan ve millet, hoşgeldin, evet bebek benim,sağolun iyi dilekleriniz için,ziyaret edeceğim sitenizi..

Çınar, geçer değil mi,alışır değil mi:((((

Tuğbacığım, sağol...

Burcu, ya alışamazsa kadına???

Başak, yansıtmamaya çalışıyorum ama çok gerginim çok...

Güllesu, dedim ya uyusam uyansam alışsa...

FATMA dedi ki...

emın olun gececek bu gunler cunku cocuklarımız cok zekı ve herseyın farkındalar,onlarherkese ve heryere ayak uyduruyor,
annelık ısgudusu bızımkısı

Adsız dedi ki...

ben bakicilara guvenmem..kresleri daha guvenli buluyorum,orda cok sey ögreniyorlar hem arkadaslari da oluyor mutlu oluyorlar.sizi etkilemek istemem bu tamamen benim dusuncem..cizmeli naciye