16 Temmuz 2009 Perşembe

Gül kızım benim...

Geçen sene çok güzel kokardı güller bahçemizde,
Kokmadılar bu sene,
Dün havanın tüm azizliğine rağmen,elimi tutup ,beni kapıya götüren kızımı kıramadım,giydi kışlık hırkasını,çıktık.
Bahçede kopara kopara gül bırakmadı bu sene bıcırık,
Tekrar kopardı bekçi dedesi güllerden,
Ama nasıl şaşırdım, nasıl güzel kokuyorlar,mis...
Ya yağmurdan ya da bu Temmuz ortasında böyle kokuyor bunlar,
Koklamayı öğrendi bıcırığım,
bir de bana koklatıyor...
Ama farkettim ki; dünyanın en güzel kokan gülüde gelse, kızımın gıdığından daha güzel kokamaz hiçbiri....



Bu arada bizim evin içi mütemadiyen gül yapraklarıyla dolu, hepsi mıncıklanmaktan çizgi çizgi olmuş. 1 gün öncekiler hergün çöpe gidiyor, hergün yenisiyle doluyor...



11 yorum:

Unknown dedi ki...

yerim onu ya ağzında da bir tane :)))

ELİF dedi ki...

fundacığım, bi de kendini seyrediyo aynada o halde:))

aysencifci dedi ki...

Oyy oy, ne tatlı o! Tam yemeklik. Gülleri tutan tombik elleri mi yesek? Fırtlamış göbüşü mü? Boncuk gözleri mi? Ayü şaşırdım kaldım!

aysencifci dedi ki...

Oyy oy, ne tatlı o! Tam yemeklik. Gülleri tutan tombik elleri mi yesek? Fırtlamış göbüşü mü? Boncuk gözleri mi? Ayü şaşırdım kaldım!

Güneş dedi ki...

Çok tatlı çok.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ama farkettim ki; dünyanın en güzel kokan gülüde gelse, kızımın gıdığından daha güzel kokamaz hiçbiri....

Bu söze gözler buğulanmazda nolur???
Ağlayasım vardı zaten.Ben iyice garipleştim bu kadarcık lafa bile ağlıyorum düşünsene halimi bütün gün yaşlı gözlerle gezme potansiyelim var nerdeyse.

Çınar dedi ki...

Selam; Tesadüfen uğradım buloğunuza. Yavrucuğunuzun tüm resimlerine baktım. Bayıldım bayıldım. Ne şeker ne tatlı birşey. Maaşallah. Allah nazarlardan saklasın.

Ben çok özlemişim bebekleri. Bebişiniz içimde torun özlemi yarattı. Bari oğlanlar bir kız torun verseler bana:))

Sevgiler

ELİF dedi ki...

aysenciğim,en tatlı yeri göbüşü,tavsiye ederim:))
güneşciğim, çok sağol canım benim,begümü de öperim.
sibelciğim ya bak sen öyle diyince bende bi hoş oldum.
çınar,hoşgeldiniz,hatta çok sevindim ziyaretinize,takipçinizim:)

R. Berin Tuncel dedi ki...

onun pamuk elleri değmese,güllerin ne anlamı var ? maşallah size..

Sen Gelince dedi ki...

Gül dökmüş yollarına annesi:)

Deniz dedi ki...

yok tabii ki onların gıdı kokusu gibi: )

Yalnız bunların eli işte gözü oynaşta halleri bitiriyo beni, bi eline gülleri almış, öbür yandan başka bi şeye uzanmaya çalışıyor