11 Temmuz 2009 Cumartesi

Başladık mimlere bakalım..

Aslında daha önce sevgili Sinemde mimlemişti beni ama ben bir türlü fırsat bulup cevaplandıramadım, aslında kısa ve öz hemen cevaplandırayım; ben Rüyaya doğdu doğalı çok beğendiğim şeyler ve ihtiyacımız dışında pek birşey almıyorum çünkü gerek kalmadı, o kadar çok hediye geliyor ki, hatta çoğunu giydiremeden bile küçülenler bir sürü. Doğumgününde gelen hediyelerin % 99 u da kıyafet olunca artık hiç birşey almıyorum; ama itiraf edeyim geçen gün Zarada bir elbiseye yine dayanamadım hemde %50 ucuzluk vardı ama ben ne yaptım 2 yaş aldım fırsat bu fırsat deyip. Ayrıca fotoğraflarını çekmek istemiyorum elbiselerin, neden mi; blogumu takip edin diye:))) Şaka şaka, vallahi zor geliyor.
2.mimde günler önce geldi sevgili Sibelden ,hadi bakalım;
  1. kullandığım parfüm; benim öyle sabit bir parfümüm yok ama vazgeçilmezlerim var tabi,örn;lancomun tresorü,çok severim.Ama çeşit çeşit sürünürüm ben.
  2. Krem mi; sadece güneş koruyuculu kremleri kullanırım.
  3. En son okuduğum 3 kitap; aylardan beri Orhan pamuk masumiyet müzesini bitirmeye çalışıyorum hala bitmedi, arada sırada da Rüya hanımdan fırsat bulursam eğer, doğumdan sonra aldığım çocuk gelişimi kitapları.Ama ne yazık ki bitmediler.
  4. Son aldığım 3 ürün; kendime journeyden 2 elbise aldım, Rüyayada zaradan atlet.
  5. seyrettiğim üç dizi; aslında ben aylardır Tv seyretmiyorum ama sevdiklerim; -Lost( doğumdan önce sabahlara kadar seyrettim cd leri,şimdide cd lerden takip ediyorum. -Desperate housewives, tabi denk gelirsem, - Ve eşimden fırsat bulduğum zamanlarda yayında ne varsa o dizi:)) 5 dk.kadar o da, ama hepsinin konusunu da az çok bilirim yani, nasıl oluyo bende anlamıyorum. Tamam benden bu kadar......

3 yorum:

zeynep dedi ki...

benim de elimde de aylardır masumiyet müzesi var, bir türlü okuyamadım. beril'den dolayı olduğunu sanmam:-)

ELİF dedi ki...

zeynepciğim,vallahi benimki yorgunluktan:)))

hayatım nefes dedi ki...

hamileliğimde ben de sabahlara kadar zevkle izlerdim lost dizisini. 4-5 bölüm üstüste olunca daha keyifli oluyor diye bol vaktim olsun yine aynı şekilde izlerim eşimle diye 5.sezona hala başlayamadım!!!