7 Temmuz 2009 Salı

eh biraz.

Cumartesi ve pazar sabahları ilk defa bu kadar uzun uyudu Rüya, sanırım ilaçların etkisiyle..iyi oldu, dinlendi vücudu.
Cumartesi günkü ilk iğnemiz çok işe yaradı ve bir daha ateşi çıkmadı canımın.
Toplam 6 iğne vurulacak ve 3 bitti 3 kaldı.
Ame henüz tam iyileşebilmiş değil, genzindeki tıkanıklık hiç geçmiyor.
Buhar makinasının ilaçta konulabileninden aldım ve günde 6 kez ventolinli serum ile buhar tutuyoruz, ilk başlarda sevmiyordu ama şimdi alıştı hatta nargile gibi davranıyo makineye.


Onun biraz daha kendine gelmesi beni de rahatlattı tabi.

Hatta düğüne bile gitti pazar günü hanfendi.

Ata bindi, burda ata öpücük veriyo:))


Cici cici yaptı.

Sonrada birkaç tur atarak bindi ata.Bir ara bende çok meraklıydım bu at işine, her haftasonu binicilik klübüne gidip biniyordum ama sonra kendimi çocuk işine kaptırınca bitti gitti.


7 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Toparlamasına çok sevindim Elif'cim... Kendinden geçmiş uyurken çok tatlı... Ayrıca pek de şık olmuş:)

ELİF dedi ki...

özlemciğim çok sağol, hadi gelin de wenice ye gidelim birlikte:)))

Güneş Akay dedi ki...

Nasılda kendinden geçmiş canım benim ya çok sevindim geçmiş olsun. Gezmelerden de geri kalmamış ne güzel. Atları ben çok severim. Mutlaka isterim begümün Ata binmesini..

sinem dedi ki...

Aman ben yerim o agzi açik uyuyan minisi:) masallah kuzucuga toparlanmasina cok sevindik.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Kıyamam ben yavru prensesime. Yavrum ben pek bi masum yatıyor ama yavaş yavaş toparlanmasına sevindim.O ventolinden bizde kullandığımız için huzursuzluğunu biliyorum. Ama gerçekten faydası oluyor.

Tarkanın Annesi dedi ki...

yorumum yayınlanmamış ıhı ıhı ıhı

ELİF dedi ki...

güneşciğim, toparlandı ama poposu çok kötü dedğim gibi, artık hep hasta kalacakmış gibi geliyor.
sinemciğim canım, ağlamaktan sesi kısıldı dün:))
tarkanın annesi bende işe yaramasını çok istiyorum, bu arada ben öğleden sonraları erken çıkıyorum işten onun için yorumları yayımlamam çoğu zaman ertesi güne kalıyor, merak etme yani:))