15 Temmuz 2009 Çarşamba

Küçük yaramaz...

30 sene önce ben, 6 ay önce Rüya...
Hiç durmadan yürüyen,orayı burayı karıştıran,dolapların içine giren,kıyafetlerini,çoraplarını hepsini döken şirin ama yaramaz kedicik.



Merdiven kapılarını açık bulduğu an tırmanmaya geçen,cesaret küpü minik papatyam,
Son günlerde daha bir alışır oldu insanlara,
artık sabahları arkamdan ağlamıyor,bay bay yapıyor bana,
insanoğlu nasıl bi varlıktır bilmem; ağlamasın isterdim hep, ağlamayınca da içim buruluyor açıkçası ; sevmiyor eskisi kadar beni.....insanoğlu işte...mutlu olmamak için sebep arar durur....

14 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

senin o mutlu olmaya çalışan anne kalbini yerim ben :))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ay bu rüya tıpkı sen sanki onun siyah beyaz fotosunu koymuşsun alt tarafa. Bu arada oyuncaklarıda pekbi şirin şirnenin eee zevkli annesini yansıtıyor hepsi. Bayılıyorum senin bu herşeyi organize eden süslü püslü tavrına ah keşke ucundan accık sanba çekebilseydim. Gerçi bende çok seviyorum ama işte yetiştiremiyorum malesef.zaman zaman zaman?????

ELİF dedi ki...

çok büyük yiyemezsin kii:))
sibelciğim,bugün elifi mutlu et diye mi görevlendirdiler seni:))

Sen Gelince dedi ki...

Bazen... Ama sadece bazen:)Nilsu da bıraktı bu aralar arkamdan ağlamayı. Gülücükler içinde bay bay yapıyor hatta:)

ELİF dedi ki...

özlemciğim bu aylarda böyle oluyor deyip genelleyip rahatlayalım o zaman:))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Yok bee iyilik meleği felan değilim gerçekten hoşuma gidiyor hem çalışan hem böyle ıncık boncuk süs organizasyon işlerini yapanlara o yüzden ben biraz tembelim galiba

zeynep dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
R. Berin Tuncel dedi ki...

iki resim arasındaki tek farkı bulunuz: el -cevap : birisi siyah beyaz,diğeri renkli :)
maşallah...

aysencifci dedi ki...

Elif'cim, aynı hisleri bende yaşadım. Benim kızıma doğduğundan beri aynı abla bakıyor. Şimdi eğer ben evdeysem o ablaya ne yemek yediriyor ne tuvaletine yardım ettiriyor,ne elini sildiriyor. Eskiden evden bay bay deyip çıkardım yaklaşık 1 senedir kaçıyorum. Çünkü kendini perişan edercesine ağlıyor. Her dönemleri bir başka güzel,bir başka heyecanlı,bir başka sıkıntılı.
Sevgiler,

Güneş dedi ki...

Ben arkamdan ağlamıyor diye üzülürken şimdide ağlıyor diye üzülüyorum :( off ya çok tatlı oldu rüya maşallah, elifciğim her yerde bulmak mümkün bu afacanları ben bazen evin içinde arıyorum ya yatak odasında yatagın kenarına oturmuş oluyor ya koltuk arkasında ara dar yerlere girmeyi çok seviyor ..

ELİF dedi ki...

ensar beranın annesi, çok benzetiyorum bende gerçekten:))

aysencifci,benim şu sıralar yine kıskançlığım tuttu sanırım:((

güneşciğim canım çok sağol, ya valla bu çocuk konusunda çok memnuniyetsisiz biz yaaa.

Deniz dedi ki...

ne güzel di mi, şurada gözümüzün önünde büyüyorlar, daha geçenlerde destekle yürüdüğünden bahsediyordun, şimdi canavar oldu hatun

ELİF dedi ki...

sorma denizcim valla,aynı şeyi düşündüm demin yazın öten ayakkabılarını izlerken,birkaç gün sonra kendi kendine yürüyecek yaz diye:))

xxx dedi ki...

sana benziyor bu kız.. resimde duruşunuz ve gülüşünüz aynı çıkmış..