12 Mart 2009 Perşembe

maydanoz...




Çok yemek seçen biri değilimdir ben,herşeyi yerim(zaten halimden de belli oluyor:)) Sevmediğim birkaç şey var,en başta geleni;maydanoz,hiç yemedim desem yeridir hayatım boyunca,tadını bilirim ama sevmem,eskiden daha vahimdi, yemeğin içinde varsa dokunmazdım bile o yemeye,bu durumu biraz aşmış olmama rağmen yine de sevmem.Dün markette alışveriş yaparken maydanoz gördüm,cumartesi de misafirlerim geleceği için aldım.Ve uzun zamandan beri düşündüğüm şeyi yapmaya o an tam olarak karar verdim: Artık maydonoz yiyeceğim neden mi; çünkü Rüya maydanozu yemediğimi görürse beni model alacak ve o da yemeyecek ,çocuklar hep örnek alırlar ailesini..


Veee..Biz Maydonozu Çok Seviyoruz:))))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Maydonoz çok faydalı elifciğim ben çok sever çok tüketirim:)Begümünde sebze çorbalarına hep koydum.
Sevgiler.

ELİF dedi ki...

sanırım bende mecburum sevmeye:(( faydalı olduğu için:(( Begümü çok öpüyorum..

Sen Gelince dedi ki...

Yemeklerde çok sevmesemde (ama yerim) limon sıkıp tek olarak yemeye bayılırım. İyi bir karar Elifcim:)

ELİF dedi ki...

desteğin için sağol nilsunun annesi:))

zeynep dedi ki...

ben neredeyse tüm yemeklerime katıyorum ve bayılıyorum. evde maysanoz yoksa yemek bile yapasım gelmez:))