18 Mart 2009 Çarşamba

MERCİMEK AĞACI.

Kızıma ilk adım ayakkabısı aldım,18 numara, en küçüğü buymuş,anladım ki bizim rüyanın ayağı 16 numara falan çünkü bu ayakkabı bile büyük geldi.
Kendini yürüttürüyor bize böyle,başladı sırt ağrılarımız,o kadar minik bi bebek ki;eşimin babaannesinin de dediği gibi(ne demekse:)) tam bir mercimek ağacı...hoşuma gidiyor bu tabir..
Dün akşam doğduğundan beri 2.defa bıraktım rüyayı bakıcısına, gerçi 22.30 da döndük, ama bu sefer daha rahattım, sanırım alışması için alışıyor insan bırakmaya. Yeni uyumuştu, battaniyesine sarılı bir şekilde aldım,gittik evimize, biraz uyanır gibi oldu arabada ayaklar kıpır kıpır oldu, bi süre sonra tekrar uyudu,ama bu gece 2 kez uyandı,susamış,yanmış içi,uğraştırmadan daldı uykuya.Sabah evden çıkarken bay bay yaparak vedalaştık...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende begüme ilk adım ayakkabısı baktım ama karart veremedim,güle güle giysin rüya.

ELİF dedi ki...

sağol canım,bücürükten aldım ben çok hoşuma gitti,başka mağazalarada baktım ama bulamadım sonunda bunları almaya karar verdim..

evrim dedi ki...

mercimek ağacı biz de kardeşime bu ismi vermiştik..minicikti ufacık tefecik..pek yemek yemezdi ,çok nazlıydı, bademciklerden çok çekmiştik..aramızda 10 yaş olduğu için tam anne yarısydım ben..şimdi 1.65 boy 47 kilo manken gibi..:))
bu arada ayakkabılarınz da pek güzelmiş..güle güle giysin rüya hanım