3 Mayıs 2010 Pazartesi

Paka gittik, koşa koşa...

Bol resimli olsun bugün olur mu?
Haftasonunun güneşi içime ışık verdi, hiç istemedim bitmesini, hiç...
Anladım ki; kızımla 7*24 bir tatil gerek bana...
Onun benden hiç ayrılmayacağı,
benim onun her istediğini yapacağım bir tatil...


Diz kapaklarına dikkat!!! Çimlerde yuvarladı kendini çünkü:)
Cumartesi kadın kadına gezdik, Pazar aile günüydü....

23 Nisan tatilinden beri içimde bir evde kalma, onunla olma isteği var ki, sorma gitsin....
Şurubunu ben içirmek,
öğlen kakasını ben temizlemek istiyorum,
belki 7 günlük bir tatil gönlümü hoş edebilir....
Kim bilir belki patron izin verebilir:)))

22 yorum:

Sibelbek dedi ki...

izin verir, kesin izin verir de... gözlükler nerede????

ELİF dedi ki...

Ayakkabı, şapka-çanta takımı aldık da gözlüklere zaman kalmadı:))Bu cumartesi:))

Krema Tadında dedi ki...

izin versin ama patron :) şirine rüyanın annesine

Işıl dedi ki...

kız kıza gezmelerın tadı bı baska

Elçin dedi ki...

Konu mankeni güzellll, ortam güzel, Eskişehirimin güneşi güzelll:)Anne mutlu daha ne olsun dimi ama:)

NALAN dedi ki...

patron en kısa zamanda izin versin elif'cim :):):)
ne güzel fotolar olmuş, fındık burun çok şirin çıkmış..

elif ada dedi ki...

saçlar harika olmuş

Burcu.. dedi ki...

yazın tatile giren bir işte çalışmak istiyorum. öğretmenlik için geç kaldım değil mi :(

Rüya'nın kirli dizkapaklara takılmıştı benim de gözüm.
Dizleri kirlenen çocuk eğlenmiştir der annem. Doğru galiba :)

derya dedi ki...

foroğraflarrrr süper güselmişşş eline sağlık... :)))

bu arada bişey söylemek isterim yanlış anlama sakın... benim küçüklük fotoğraflarımdaki en büyük karın ağrım önü açık ayakkabıyla çorap durumlarıydı...:(

rüya da belki olmaz böle bişi ama ben yinede sölemek istedim;)

Adsız dedi ki...

süper olmuş montu.. tam onun gibi..çiçek gibi.. bayıldım..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Doyulmuyor !
Onunla geçirilen zaman a doyulmuyor ne kadar nazlı olursa olsun , ne kadar huysuz olursa olsun onunla yaşanılan her dakıka ayrı tılsımlı...
Evlat ın tılsımı.

Rüya cık gene çok şirin ve şık..
Rabbım nazarlardan esirgesın onu...

Sevgiler..

Güneş Akay dedi ki...

EVet canım ya bizim de ihtiyacımız var 7*24 e :=)

ayşegül dedi ki...

ne tatlısın sen rüya kız.

elif-kayra dedi ki...

güzel havayı bulmuşunuz anne kız, rüyada pek eğlenmiş, resimler çok hoş,

HicraN dedi ki...

Çalişmak kaçıştır sizin gibiler için.Her işinizi hatta cocugunuzu bile eller bakar sonrada iyi ev hanımı iyi anne ayaklarına yatarsınız,çok komiksiniz farkında değilsiniz sevgiler...

Betül dedi ki...

cicileri çok tatlı annesi,e tabi o cicileri taşıyanda...

Yelish dedi ki...

ne gozlugu ?
bi de gozluk taksin
tam isiralim onu o zaman

haydi , 724 tatil mujdeni bekliyoruz innsaaalllahh :)

ELİF dedi ki...

Kremacığım verir herhalde, yabancı sayılmaz:))

Işıl, ah bir de çocuklar hiç mızmızlanmasa daha başka:))

Elçinciğim di mi ama:))

Nalancığım, havalar biraz daha düzelsin de konuşacağım kendisiyle:))

Umurcuğum, teşekkür ederiz, öperim küçük adaşımı:))

Burcu, bence hiç birşey için geç değil desem de bakma bana, bu yaştan sonra zor:))
Diz kapaklarına gelince,Ee anne tecrübesi ne de olsa, sevgiler:))

Esracığım, çok sağol canım, biz de özledik sizi.

Deryacığım, kendisi seçti ayakkabılarını:))

Sevilciğim, çok doğru bir kelime "tılsım"..sevgiler.

Güneşciğim, sen de Begümümü götüüüürrr:))

Ayşegül, çok teşekkür ederiz, senin fotodaki fıstıkta çok tatlı ama:))

Hicran, belli ki sen onu bile yapamıyorsun ki etrafa sataşıyorsun.Evet şekerim her işimi başkalarına yaptırmak gibi bir gücüm var benim.Peki bundan sana ne?!!! Vallahi sen de çok güldürdün sabah sabah beni...

Betülcüğüm çok teşekkür ederim, öpüyorum Efe'yi.

Yelizciğim, yeşil gözlük istiyo kendileri, ben her taktığımda, Anne benim nerde? diye soruyo:))Öpüyorum İlyasımı.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifcim tam birşeyler yazacakken HİCRAN hanımın yorumunu okudum, sana yazmaktan vazgeçtim. Zira kendisinin senden daha fazla ilgiye ihtiyacı var sanırım, çalışan annelere kafayı bu kadar taktığına göre...
HİCRAN, bazı insanların (özellikle hazır yiyiciler dışındakilerin) çalışmaya ihtiyaç duyması normal değil mi? sen henüz bununla tanışmamış olabilirsin ama biz para kazanmak ve çocuklarımızın geleceği için yatırım yapmak zorunda olan insanlar bu işi TAKAS usulü yapamıyoruz :) senin herhangi bir önerin varsa ben ve diğer çalışan anne arkadaşlarım senin o muhteşem önerini kabul edebiliriz. Bu arada bizleri komik bulduğunu yazmışsın, araştırıp buralara kadar ulşacak kadar vaktin olduğuna göre sen de fazla trajik durumda olmalısın...
YAZIK...

Mlke_Btkn dedi ki...

patrona selamlar ve enişteye ;)

tatil ne yöne acaba bacımm...

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

Bune güzellik bune şıklı allah'ın kıyamam ben ya gözlerim doldu inan nekadar ışıl ışılsınız ayol bu ne güzel kız annesi iyi ki bahar geldi varsın dizler batsın ama onlar coşsun ,koşsun oynasın ah tatil ah .
Umarım güzel bi attil yaparsın buralarada beklrim bak ha unutma

elif dedi ki...

maşallah kızınıza..çok tatlı.Allah bağışlasın.