10 Mayıs 2010 Pazartesi

Beni neden yoruyosun??


Hayat, sen sürekli benim üzerime üzerime gelmek zorunda mısın?
Sana maaş falan veren mi var?
Hayır, eğer varsa gel şartlarımızı konuşalım...

İnce ruhum, içine kaktüsler atayım da törpülen biraz...
İnce ruhum, uzattığın yardım elleri, sana tokat gibi geri dönüyor işte anlasana...

Anneler gününde tüm gün kızıma salıncak aramakla geçti, bahçeye kuracağım tek kişilik bir salıncak..
O bana hayatımın en güzel hediyesini verdi ya, ben de ona "paka" hediye edecektim, o bile olmadı...

Ee allah bana ve kızıma ömür verdikçe, daha nice anneler günümüz olur bizim değil mi??

iphone bahane, gün bizim olsaydı ona bile razıydı gönül....

15 yorum:

Sibelbek dedi ki...

biraz gecikmeli verirsin hediyeni be Elifim... iphonelar kurban olsun sana :)

Deniz dedi ki...

Hımmmmm, annadım mı sanki, ama anlamadıysam susayım daha iyi :)

Burcu.. dedi ki...

Bu daha başlangıç Elficim, daha kaç yıllar, yıllarınız olacak birlikte.
Bu sene olmadı bir dahakine olur

Yormasın hayat seni :)

Mlke_Btkn dedi ki...

Rüya'nın saç diblerine o kadar dikkatli bakıyorum ki yanlız, hani birşey mi oldu acaba diye, biraz kırmızı gördüm :)) illa bişe çıkartıcam ya :) fotoğrafın anlam ve ehemmiyetiyle ilgili ;)

neysem saaadete gelelim ;)
bize hergün anneler günü be bacım, onlarla olduğmuz her dakika ;)
alırsın sen kısa sürede bi salıncakk,, sallanı sallanıverir yavrucak :))

ama iphone!!! yazık olmuş, neyse ki ben bir küçüğünü kaptım,arada :))

muckks..

ELİF dedi ki...

Sibelim, tek taşımı kendim aldım durumları:))

Denizciğim, aslında bu yazıdan ben de bişey anlamadım, çevremdeki herkese verdim veriştirdim esasen:))

Burcu, vallahi çok yoruyo hayat beni:((

Melikeciğim, ensesinden biraz yukarda doğum lekesi var:)) güle güle kullan hediyeni:))

Mlke_Btkn dedi ki...

hıı,
bak ne ka dikkatliyim ;)

bizde de var aynından :))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

beterin beteri var Elifim... Bkz. benim blog :( Allah size sağlıklı, huzurlu kocaman bir ömür versin... Hiç ayrılmayın kuzucuğunla... Sevgimle...

Hilal dedi ki...

bu aralar hayatın yorma kapasitesi çok güçlü sanırım Elif.. Arada böyle içini döküp rahatlamak lazım da ben yapamıyorum malesef. İnan senin yazdıklarınla bile rahatlamış hissettim kendimi...

Işıl dedi ki...

anneler gunun kutlu olsun mucızenle nıce anneler gunlerıne

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Elif !
Geçikmeli şekil de Anneler gününü kutluyorum..
Yavrunla nice sağlıklı , mutlu , huzur lu yarınlar sizinle olsun..

Anne lik minik cik ; karna düşdüğünde başlıyor aslında..Onunla varlık öğreniliyor..

Rüya cık ; her gecen gün tatlılığına tatlılık katıyor..Büyüyor / Büyütüyor...

Rüya 'n !
Hep toz pembe dünya nın içinde şekil alsın olur mu Elif !


Sevgiler...

NALAN dedi ki...

anneler günün kutlu olsun Elif'cim,
yorulmak,moral bozmak yok..
fındık burunlunla nice mutluluklarınız olsun..

Eylm-Sdnz dedi ki...

Bu aralar herkezde durumlar aynı sanırım:(((ipone güle güle kullan bende kaptım bidene ama kendi kendime:)))

Sen Gelince dedi ki...

Üzülme arkadaşım ben burdan alır, yollarım sana eğer istersen:)

aysencifci dedi ki...

Sadece o güzel enseden öp, o misss gibi kokusunu içine çek yeter be Elif'im. Ne hediyesi ne iphone'u ne tek taşı ne salıncağı? Rüya'cık yeter! O'na da annesi yeter.
Geçmiş anneler gününü kutlarım, o bal dudağı da benim için öppppp!

ELİF dedi ki...

Burcum, zaten çok güldürdün beni dün:))

Hilal, bazen geliyo bana böyle, yüze söylediklerime ilave buraya da yazıyorum ki daha bi rahatlıyorum:))

Işılcığım senin de kutlu olsun.

Sevil, inşallah, tek temennim onun güzel bir hayat yaşaması..

Nalancığım,senin de, ama bana söylerken azıcıkta çuvaldızı kendine batırsan, moral bozmak yok:))

Sede nazın annesi, ben kapamadım işte sorun orda:))

Özlemciğim, sorun alması gereken kişinin almaması:))canım benim çok sağol:))

Ayşenim, hem senin için hem kendim için öperim...