11 Mayıs 2010 Salı

Son günlerde...

Son günlerde, kendimi Rüya' nın tercümanı gibi hissediyorum:)) Bir sürü birşeyler söylüyor, Japonca'dan bozma, Çince' den olma:)) Bana sorarsan çok anlaşılır konuşuyo ama neden anlamıyolar benim kızımın dilini anlamadım gitti:))

Son günlerde, bir park (paka) sevdası aldı başını gidiyor, dün babaannesi balık yemeye çağırdı söylemesi ayıp:)) Paka uğramadan gidemedik;
"Babaanne gidemem anne, paka gidim"
Peki dedim, salıncakta yaklaşık 1 saat sallandıktan sonra;
"Anne, babaane gidim" dedi.
Kaydıraktan babası olmadığı sürece kaymıyor hasbam...

Son günlerde, oyuncaklarıyla oynamıyor pek, varsa yoksa bebekleriyle oynuyor ve oyun hamuruyla..
En favorimiz tabi ki kitap okumak..
Yatmaya gittiğimizde aynı masalı 3 kere okutturuyor bana, eğer tamam bu akşamlık bu kadar,bitti deyip ışığı söndürmesem, sabaha kadar "bida anne" diyeceğine eminim.

Son günlerde, bir soru sorma durumu var ki anlatamam; "N'oldu anne?", defalarca anlattığım bir şeyi, aynı soruyla defalarca sorabilme kapasitesine sahip...En sonunda ben pes ediyorum; "birşey olmadı anneciğim" diyorum, "Hı, noldu anne?" diye tekrar soruyor:)))

Son günlerde, kıyafetlerini kendi seçiyor hanfendi, biraz erken değil mi bu durum?

Sanırım bir dişimiz daha geliyor; kaka sayısı ve hacmi, agresiflik artmış durumda...

Son günlerde, o uyurken gözlerimi daha bir alamıyorum ondan, bu kadar mı güzel uyur bir insan.......

11 yorum:

füsfüs dedi ki...

son günlerde rüya iyice güzelleşti annesi bilmem farkında mısın:))

Işıl dedi ki...

bu kızların kelimelerini not almak lazım

Elçin dedi ki...

Evet canım bu kadar güzel uyur bu minikler, inanılmaz masum ve harikulade.:)

Hilal dedi ki...

fotoğrafa bayıldım:)

Mlke_Btkn dedi ki...

yirim onu bee :))

Sibelbek dedi ki...

niye babasız kalamıyor merak ettim ama? :)))

derya dedi ki...

aranızdaki aşkı sevgiyi öyle güzel anlatıyosun öyle güzel aktarıyosunki, rüya nın sakinliğini, akıllılığını, sana düşkünlüğünü, tatlılığını ben bundan mı seviyorum rüya yı? bi kızım olsun istediğimden mi? 5 aydır hamile kalamadığımdan mı? mucizesinden mi? bilemedim...

papatya dedi ki...

Canim nasilda seker gibi olmus masallah.En guzel zamanlari.
Kocaman opuyorum her ikinizi de.
En guzel gunleri yasayin hep birlikte.
Sevgiyle kal canim..

Yelish dedi ki...

sor kuzum sor , annen bayılana kadar sor ;) tatlı dilini sevsinler onunn

burcu dedi ki...

bidaaaaa ve bu neeeeee bizde de çok meşhur şu an.günde en 580 defa.)

Burcu.. dedi ki...

Çok güzel çokk.
Isırmalık, yemelik, mıncıklamalık :)