13 Mayıs 2010 Perşembe

Yattı mutfak halısının üstüne, "anne, ört" dedi...
Örtecek bir şey bulamayınca alt açma bezini örttüm:))
Güya uyudu:)))
Günde kaç kez uyuma numarası yapar bir insan, hele de yatak odasında her altı açıldığında kaç kere:))

Aaaa, ağzı açık uyumuuuş, diyordum hep, ağzı 5 karış açık,uyuma numarası yapıyordu çünkü, şimdi özellikle kapatıyor:))
*
Günde 2 posta parka gidiyor hanfendi,
Uzaklarda aramayalım diye ufak çaplı bir park siparişi verdim internetten, heyecanla bekliyorum:))
O görünce ne yapacak, asıl onu merak ediyorum....
*
18.dişimiz çıktı, iştahsızlık hat safhada...

14 yorum:

NALAN dedi ki...

bunların hepsi park sevdasılı oldu çıktı desene bizimki günde kaç posta gidiyor parka artık hesabını bile yapamıyoruz..

Deniz dedi ki...

o neeeeeeee? Ağzını sıkı sıkı kapadığı fotoğrafa bittim, Elif

Burcu.. dedi ki...

Bşaka yazacak bişey bulamadın mı diyecek olsan da :)))
Alt açmanın desenini çok beğendim :))
Ben hep tek desen buluyorum marketlerde bundan da mı varmış :))

ELİF dedi ki...

Nalan, bıraksam 10 saat falan kalabilir.

Burcum, onlar canbebenin eski versiyonları şekerim, şimdilerde senin bulduğundan var sadece:))

Denizciğim, bi insan sürekli aynı numarayı yapmaktan ve defalarca mıncıklanmaktan bıkmaz mı yahu:)))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

yiyim mi ben o ağzı hazır gözleri de kapalıyken :)))

elif ada dedi ki...

Bayılıyorum Rüya'nın bu hallerine bir de saçlarına. Bu arada, Ada'nın kitaplığını bizim ustalara yaptırdım. İstersen boyutlarını falan mailine postalarım. Sevgiler
Umur

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Bir gün mutlaka ve mutlaka bu ay parcası sevimli şirin Rüya ız ile tanışacağım..
Resimlerine her bakdığımda RABBİM e şükür ediyorum güzellikleri bizlere sundugu için ..Yaşam da en güzel obje kayıtsız cocuklar..hele kı özlemle , sabırla dünya ya geliyor ise..

Güneş yüzünü gösterdiği anda sanırım tüm çocuklar park delisi oluyor bir model de ben de var elinden gelse park da yatıp kalkacak.
RABBİM Rüya mızın yüzünden gülüçükleri eksik etmesin.

Sevgiler...

Sen Gelince dedi ki...

Bir dahaki sefere biz de sizin parka geliriz o zaman:)

Eylm-Sdnz dedi ki...

Desene bir dahaki park sefamızda sizdeyiz:)))Islanmaya izin varmı:))))

Sibelbek dedi ki...

aman aman numaracı güzel :) park sevdalıları biraraya gelince nasıl olur meraktayım şimdi...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Elif !
Kabul buyurursen "sevdalitatlar" blogumda bir ödülün var..

Sevgiler..

ELİF dedi ki...

Burcum ye gı, yenilmeyecek gibi değil zaten:))

Umurcuğum, mail atarsan çok sevinirim, çok beğendim çünkü, teşekkür ederim.

Sevilciğim, görmeni isterim Rüyayı, teşekkürler ödül için.

Özlemciğim, bence de, hem mangal bilem yaparız ne dersin?

Sude Nazın annesi, tabi ki izin var, sen gel yeter ki:))

Sibelim, şu merakını geçirsek artık diyorum, ne dersin?

Krema Tadında dedi ki...

http://www.taygatoys.com/ Rüya için ahşap oyuncaklar web adresi bunlara bir göz at eminim çok beğenecektir :)

Krema Tadında dedi ki...

merhaba yorumumu Rüya 'nın mutfakta fotoğrafı olan yazıya (başlıksız yazı ) yaptım sevgiler ...