25 Mayıs 2010 Salı

Bir ben, bir sen...

- İnsan, 2 kere üstüste ayağını aynı yere vurup morartabilir mi?

-Bir insanın uyuması bu kadar uzun sürebilir mi? Bir anne çıldırmanın eşiğine getirtilebilir mi?

-Hergün rejime başlayıp, öğlen vaktinde sona erdirilir mi?

-Bir insanın konuşması hergün bu kadar hızlı nasıl ilerleyebilir?

-Bir insan tembellikten gözündeki lenslerle sabaha kadar nasıl uyuyabilir?

-Bir insan ağzındaki lokmayı nasıl saatlerce bekletip, o yokmuş gibi konuşmaya çalışabilir?

-Bir insanın üstüne bu kadar iş nasıl yıkılabilir?

-2 yaşındaki bir insan bu kadar cilveli nasıl yürüyebilir?

-Kızının doğumgününe 1 aydan daha az vakit kalmış bir insan nasıl bu kadar rahat olabilir?Hiçbirşey yapmadan nasıl yetiştireceğini düşünebilir?

-2 yaşındaki bir insan, evcilik oynarken bebeğine karşı bu kadar şefkatli nasıl davranabilir?

-Bir insan kaç zaman televizyon seyretmeden durabilir?Rekora koşuyorum.

-Bir insan bir kaydıraktan kaç defa üstüste bu kadar kayabilir,abartıp yüzüstü falan kayabilir?

-İnsan, havaların düzelmesini beklemekten sıkılabilir mi?
Ben sıkıldım, güneşli günler de daha az soru soracağım, eminim....

14 yorum:

zeynep dedi ki...

Elif, her maddenin altına imza atarım.

iki kere aynı ayağın aynı parmaklarını alçıya aldıracak kadar kırmışlığım, her gün rejime başlayıp akşama unutmuşluğumdan tut da, doğum günü rahatlığına kadar diyeyim sen anla.

bir de durum itibariyle her şey üzerime yıkılmış vaziyette, ne desem bilmeiyorum:=))

elfeyp dedi ki...

Kız çocuklarının daha çabuk ve düzgün konuştuğu gerçeği bizde de var. Her söylediğimi tekrarlıyor, artık ağzımızdan çıkanlara dikkat ediyoruz daha da :P
Kaydırak bazen benim de içimi bayıyor :) Bi daaaa demesini öğrendikten sonra daha da :))

Sen Gelince dedi ki...

3,5 ve 9. maddeler hariç ben de aynı soruları sormak istiyorum... Hariç diyorum çünkü lens takmıyorum... Ama konu tembellikse başka örnekler verebilirim. Doğum günümüz geçti o yüzden saymıyorum ve rejimi bozamıyorum çünkü bir türlü başlayamıyorum:(

Işıl dedi ki...

AYYY DARALDIM

Sibelbek dedi ki...

benim rejim ve tembellik konusunda madalyalarım mevcut zaten... bir insanın üstüne yıkılacak iş konusunda da seninle yarışırım, iddaa ediyorum :P
küçük insanların yaptıklarına da şaşırmak gerek ayrıca, onlarda dur durak sınır diye bişii yok ... mükemmeller... galiba onları biz bozuyoruz :P

Mlke_Btkn dedi ki...

şişşt toparlan bakim sen ;)

bütün pozitifliğimi ve enerjimi yolluyorum sana :D

elif-kayra dedi ki...

şuan sadece 9.cu maddeye katılıyorum bizimkine 10 gün var ben hala napıcama karar veremedim. offffff

Güneş Akay dedi ki...

Doğumgünü için hiçbirşey yapmıyor değilsin bence şimdiden aklında baksana :=)

aysencifci dedi ki...

Benim uyutma rekorum 2 saat 45 dakika:)D
Çalışan anne sendromu bu Elif'im geçer yakında. Bir minik öpücük, bir sarılma, bir kucaklama hepsi unutulur.
2 yaş partisinde çocuk pek bir şey hatırlamadığından sen kendin için nasıl istiyorsan öyle yap ama 3 yaş önemliymiş. Bizimki halen anlatıyor şöyle oldu, böyle oldu. Bu sene daha dikkat lazımmış.
Sen eğlen kızının doğum gününde, o gün hem senin günün hem Rüya'nın. Hiç kendini kasma millet için, sen nasıl huzurlu ve mutlu olacaksan onu yap. Mühim olan o gün stres yaşamadan senin ve Rüya'nın eğlenmesi değil mi? Gerisi tırt vırt zırt. Öptüm sizi

Adsız dedi ki...

:)) Bir sürü madde o maddelerden bir kaçı bizde de var..Ağzında lokmayı tutmak en favorimiz..

Deniz dedi ki...

Elifcim burada havalar düzeldi, buraya gezmeye gelin Rüya'yla..

yalnız ne manyağız ya, şimdi fark ettim, bi sen gel diye yazıyorsun , bi ben... İlla biri kalkıp bi yere gidecek yani:))

Bİ de kaç dakika uyutma rekorunuz var?
bizim 45-50 dakika sanırım

zeynep dedi ki...

elif,

sana bu konuda aslında mail atmam gerekir ama :=))
bu yıl istersen kızları alıp birlikte tatile çıkabiliriz:=))

evet, evet çok ciddiyim:=))

ELİF dedi ki...

Zeynep, gidelim kız, ben varım bak, iyi fikir:))

Elifciğim ya, ben bayılıyorum o "anne bida" demesine,psikopat mıyım ne:))

Özlemciğim, sen benden de berbat durumdasın anlaşılan ben en azından başlıyorum sabahları rejime.))

Işıl:)) ben de yorumuna bayıldım:))

Sibelim, sen ne tatlı bi insansın ya, güldürdün beni çok akşam:))

melikeciğim, ben de sana yollasam? daha çok ihtiyacın var gibi...

eliifff, hadi elini çabuk tut...

Güneşim, sadece aklımda işin kötü tarafı:((

Ayşenim çok haklısın, geçen sene de eğlendik bi ama, umarım bu senede öyle olur.Bu arada senin rekor feciymiş bee:))

Fatmacığım ben dayanamıyorum o ağzında tutunca, çıkarttırıyorum peçeteye başka da bişi vermiyorum..

Denizciğim bence yeterince manyak değiliz, olsaydık atlar gelirdik birimizden birimiz:)) Benim rekor 1,5 saat falan var, maalesef..

Deniz dedi ki...

neeeeeeee 1.5 saat de çokmuş valla