4 Mayıs 2010 Salı

Mim, tersten okusan da aynı, kaçış yok:))

Allahım ne zor durumdayım anlatamam, sabah sevdiğim blogları açtığımda ne göreyim; mimlenmişim, hem de 2 yanımdan; hadi biriniz mimledi, kaçarım nasılsa çaktırmadan derken, diğeriniz arkamdan yakaladı. Sobelendim, ebe olmaktan başka şansım kalmadı:))

Yaşları kızımla aynı olanlar var sürekli takip ettiğim, tanıştığım, bildiğim için takip ettiklerim var, tanışmadan yıllardır tanıyormuşum gibi sevdiklerim var, hangi birinizi yazıcam yahu, yaktınız beni kızlar...

Peki birini seçiyorum;

Sevgili Füsun...

Onun açık sözlülüğünü, insanları kırmaktan korkan yanını, yaşadığı üzüntülerini yüreklice ortaya koymasını, kitap kurdu olmasını, arınmışlığını seviyorum ben...

Ama ben bu mimi biraz değiştirmek istiyorum, en sevdiğin yazı kısmını başka bir blogtan vermek istiyorum, sevgili Selda' nın geçen sene yazdığı bu yazı, çok hoşuma gitmişti..

Kimler yazsın, kimler yazsın??

Denizciğim, evet sen cevapla bakalım:)))

8 yorum:

Sibelbek dedi ki...

işte böyle yakalarlar bloggerı :)))))

Mlke_Btkn dedi ki...

bence de yandın, hıh!!!

ELİF dedi ki...

Sibelim, senden kaçmak mümkün mü:)

Kuzucuğum, senden bahsettim ya orda; tanışmadığım halde yıllardır tanıyormuşum gibi sevdiklerim var diye, sen de içindesin, öperim seni ben.:))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Yıllardır tanıdıkların da var, afedersin :/

ELİF dedi ki...

Sevmiyorum ben bu mimleri işte, bak bi sürü azar işitiyorum:))

Adsız dedi ki...

canım :)ne güzel yazdığım bir yazının sevilmesi,
yakın bulunup aylar geçmesine rağmen unutulmaması ve sende yer etmesi:)
teşekkürler sevgiler

Adsız dedi ki...

bu arada yazıları bir yerde topladım.
http://tutunamayanlardanmsnz.blogspot.com:)

füsfüs dedi ki...

canım ne kadar sevindim anlatamam, yattığım yerde yüzmü güldürdün, öpüyorum