5 Mayıs 2010 Çarşamba

Only One:((

Geçen sene aldığım ilk ayakkabısı 18 numaraydı, yeni aldığım 19:))
Maşallah benim kızıma çok güzel gelişme gösteriyor ?1?
Farkettim ki kırmızı seviyorum ben:))
O da yeşil...
ona göre her renk yeşil, yeşil olmadığını bile bile yarı gevrek bir gülümsemeyle eline aldığı pembe renk poşeti bana gösterip, "anne bak yeşil" diyor, Pembe kızım o, dediğimde, yeşiiiiil diye nasıl bağırıyor sırıtarak, bu çekişme aramızda 5 dakikayı buluyor:))

Ama en güzeli de şu;
- Anneciğim, senin gözlerin ne renk?
-Yeşil:)))

Hııı benim ki de mavi o zaman:)))



17 yorum:

Sibelbek dedi ki...

süpermiş ayakkabısı süper! yeşil gözlü boncuğum benim :)))

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

çok güzel görünüyorlar kız iyigünlerde kullansın canım rüya cım benim maşallah kızıma
annesi bu arada (ne marka pek güzeller bende bi bakayım kızıma )

ayşegül dedi ki...

güle güle kullansın cicilerini fıstık.
dialog çok tatlı :)

Işıl dedi ki...

EN SEVDIGIM RENK YESIL

xxx dedi ki...

benimki de herşeye "vavi" diyor.. bazen "mavi" diyor.. benim ki koca ayak galiba.. 24 giyiyor :)anasına benzedi :) sevgiler

Mlke_Btkn dedi ki...

ahh minikk ayacıklarını ısırırımmm bennnnn :)

Deniz dedi ki...

anaaaa bizimki koca ayak desene:))22 : ))))


biz de şeşilciyiz

Chilek dedi ki...

ayakkabısı güzel,kendisi daha da güzel:)Maşallah.

Adsız dedi ki...

Çok ciciymiş fıstığın ayakkabıları..Güle güle kullansın..

iPeK dedi ki...

Güle güle kullansın şirine :) benimki koca ayak 21 aylık 24 numara giyiyor.19 numarayı okuyunca gülümsedim .sevgiler

turkuaz kıyılar dedi ki...

Elifcim Ege Bahar'da 19 giyiyor:) zarif ayaklı Rüyam benim...güle güle giysin annesi:)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Elifcim Ege Bahar'da 19 giyiyor:) zarif ayaklı Rüyam benim...güle güle giysin annesi:)

elif-kayra dedi ki...

ayakkabılar çok güzel elifçim,

bu arada uğramıyorsun sayfamıza yorumlarımıza cevap da yok :(((

ELİF dedi ki...

Sibelim, renkli gözlüyüz ailecek:))

Hülyacığım, burdaki bi kunduracıdan aldım ama üzerinde yazan marka bilindik bi marka değil, İstanbul markası dedi adam:))

Ayşegül, çok teşekkür ederiz.

Işıl, ben de severim yeşili.

Esracığım güldürdün beni, koca ayakmış gerçekten ama Alyam iri bi çocuk zaten.

Melikeciğim, bi görsen yeni doğmuş bebek ayağı gibi.

Denizciğim bazı ayakkabılarda 20' yi gördük ama hakkını yemeyeyim:))

Çilek, çok teşekkür ederiz:))

Fatmacığım, çok teşekkürler.

Prenses Ece, amanin benimki hakkaten çok küçük galiba:((

Özlem yaaa, kaç ay fark var aralarında aynı giyiyolar, Ege baharın küçülmüşlerini atma da Rüyaya giydireyim:))

Elifciğim, geldim kuzum geldim:))

Güneş Akay dedi ki...

Güle güle kullansın, rüyanın ayakları ne kadar minik ya da bizimkiler kocaman :) biz 23 aldık..

füsfüs dedi ki...

minik ayaklara bayılıyorum, defnenin ilk ayakkabısı 20 numaraydı 1 yaşında almıştık. 2 yaşında 25 giyiyor. biraz yavaşlasa çok iyi olacak. bebek ayakkabıları olmuyor artık, çocuk reyonuna geçmemiz gerekecek sanırım

uğurlu gelecek dedi ki...

hiç büyümemesinden iyidir minik ayaklı olacak ne güzel.. minik hanım zaten oo
güzel günlerde giysin..