14 Mayıs 2010 Cuma

Hadi be:)

Akşamları bizim bahçede oturmak için en güzel aylar Mayıs ve Eylül...
Yaprak kıpırdamaz, üşütmez, terletmez bir hava...
Akşamüstü onunla şöyle bir markete doğru yürüdük, daha doğrusu ben yürüdüm o arabasındaydı, bu koltuklardan almak için söz vermiştim ona, sarısı ve kırmızısı vardı, sarıyı seçti, bir de baktım arka tarafta en sevdiği renk olan "yeşil" de var, tabi ki bunu aldık, eve kadar o taşıdı kucağında, yorulunca bana ver, anneciğim ben taşıyayım mı diye 2 dk. bir sormama rağmen, her seferinde "yok anne, men taşim" dedi.

İçine bir kendimi katmadığım yoğurtlu(kendi yaptığım:)) meyvesini zorla yedi, bahçe hatrına.
Mevsim geçişindendir diye düşünmek istiyorum bu iştahsızlığın sebebini...
Anlattım dün ona; sana kaydırak, salıncak ve tahterevalli aldım buraya, diye,
heyecanlanmadı....
Belki görünce heyecanlanır...
Sabırla bekliyorum...
*
Dün "Hadi bakalım" dedim.
O da bana "Hadi be" dedi:))

Duyduğumdan beri ikide bir "hadi be" dedirtiyorum, hoşuma gitti napim?:)))

Unutmadan not düşmek istedim; aynı çocuk koltuğu Ko.ç Ta.ş ta 11, 50.-TL, Biz Çağ.daş marketten sadece 4,00.- TL'ye aldık...

17 yorum:

derya dedi ki...

bahçe süper kim bakıyo bu bahçeye böyle güzel yahuuu:)
ne kadar şanslı rüya bahçeli bir evde büyüyor, parkı sever inşallah her konuda sokaktaki tatlıdır ya:)

NALAN dedi ki...

elif'cim bahçeye bende bayıldım..bu aralar en büyük dileğim bahçeli bir eve taşınmak..kızımın bahçede koşturması..

Mlke_Btkn dedi ki...

Çağ,daş market zararına mı satış yapıyo!! yazık yavv :(

ee bu bahçe de bir kahve içilir artık deemi ;)

Burcu.. dedi ki...

Bence tahteravalli ve salıncağı annenin alabileceği birşey olduğunu hayal edememiştir. Görünce sevinçten delirir.
Fotolar her zamanki gibi süper. Bahçeye bayıldım.

Eylm-Sdnz dedi ki...

Bahçeye bayıldım;üstüne birde park, valla ıslatmak lazım Elif;cim huuu blogerlar Elif'e gidiyoruzz toplanın bakimm:)))

Feride dedi ki...

sanırım tam olarak anlayamadığı için heyecanlanmamıştır annesi görünce eminim bayılacak biz de güzel fotoları bekliyor olacağız.. sandalyenin pembesi de mervede var .. çok sever ordan oraya atar .. bahçeniz de çok geniş ve güzel ama bakımı zor olmalı gerçekten de ..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH nede tatlı her zaman kı gıbı Rüya mız..
RABBIM nazarlardan esirgesın onu !

Vişnelik evlerıne benzetdım evınızın mevkısını lakın yanılıyor olabilirim..

Bu arada Ben de Eskişehir de yaşıyorum.Evım İşcibulmanın arkası ..

Rüya ya benım adıma bır busecik kondurabilirmisiniz ?

Sevgiler..

Sen Gelince dedi ki...

Aslanağzını görünce ben de acaba bakımla kendilerimi ilgileniyor diye düşündüm... Yapmıyorsanız ben talibim:)

Sibelbek dedi ki...

sandalyenin tepesinden inmemiştir artık, bu kadar çok istediğine göre :)) becerebilirsen oyun parkını gördüğünde videoya al :)

Işıl dedi ki...

bahcenız super sandalyede oyle ben de yesıle bayılırım

Ballı Cimcime dedi ki...

Ben bu bahçeyi çok sevdim Maşallah, çaya kahveye Rüya2nın misafiriyiz canım, ben karışmam:))

Blogumda ki ödülün seni bekliyor, sevgiler..

Adsız dedi ki...

:)) Daha da tatlılaşmış fıstık..

balböcükleri dedi ki...

ben meteyi berkayı aldım çıkıyom yola sizin bahçe nerde:)

Burcu.. dedi ki...

naçizane bi ödül var bizden size :)

uğurlu gelecek dedi ki...

bahçe tam keyflik bol köpüklü kahvelik güzel sohbetlik :)

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

hatun bahçene bayıldım maşallaha tam bizlik ya bi gelip görsem vallaha bi kahve yanına iki sohbet ne güzel olur aman :)

ELİF dedi ki...

Deryacığım, yaşlı bir bekçi dedemiz var, o bakıyo..En azından ben olmadığım zamanlarda bakıcısıyla burda oynar, aklım kalmaz.

Nalancığım, teşekkür ederim, Rüya sırf böyle bir yerde büyüsün diye doğuma 1 hafta kala buraya taşındım:))Umarım gönlündeki gibi olur.

Melikeciğim, herşey içilir:))

Burcu,delirdi delirdi:))Ödül için ayrıca teşekkür ederim.

Eylemciğim, hadi yap bi organizasyon:))

Mervemiraç, çok sevdi, hem de çok..

Sevilciğim, batıkentte oturuyorum, öperim tabi,çok teşekkürler.

özlemciğim, yapan yok gelsene:))

Sibelim, aldım videoya ama çok konuşmuşuz herkes, güzel olmamış:))

Işıl, çok sağol canım.

Fatmacığım, çok teşekkür ederiz.:))

Ballı cimcime, hala çıkmadın mı yola:))

Serpilciğim, bursa yolu üzerinde, gel ben karşılarım:))

Uğurlu gelecek, bize kahve, onlara süt, hadi:))

Hülyacığım hem de ne güzel olur bir bilsen...