18 Mayıs 2010 Salı

Tık tık...

Farketmediğim takıntılarım var benim....
Aksi bi durum gerçekleştiğinde, bunun takıntı olduğunu anladığım takıntılarım...
Karışık oldu farkındayım:))
Akşamları 21:00-21:30 arası yatağında oldu Rüya doğduğundan beri, istisnalarımız çok oldu tabi ki ama koşullanmış bir durum var beynimde...
Birkaç gündür geçiriyoruz bu saatleri, çokta dış koşullardan dolayı değil, şu sıralar benim relaxlığımdan galiba...
Onun odasındaydık bütün akşam, bebeğinin altını değiştirdi, uyuttu, mama yedirdi, ben de yardımcısı, anneanne durumunda:))
Boyama kitabını boyadık, o her renge yeşil dedi, olmadığını bile bile, ben o hangi kalemi verirse onunla boyamak zorundaydım, ne de olsa onun mekanındaydık:))
saate bir baktım 21:30 olmuş, yemek yemeyi unutmuşuz, iyi mi?
Yemekti, babasıyla oyundu, 1 saatte öyle oyalandık...
Ama o eski "ay saatini geçirdim" huzursuzluğu çalmadı kapımı...
Büyüyor muyum(z) ne?

8 yorum:

Işıl dedi ki...

FOTO NE ALAKA? TIK TIK

ELİF dedi ki...

Musakka:))

Mlke_Btkn dedi ki...

şu solda duran şişe'y le alakası yok deymi, huzursuzluğunun geçmsinin :P

ben de öyleyim, ve çok aksi bir durum olmadığın da dışına çıkamıyorum galiba ben büyümüyorum :D

Sen Gelince dedi ki...

Büyümek güzeldir:)

gullesu dedi ki...

:))))

Sibelbek dedi ki...

sayelerinde...

elfeyp dedi ki...

Ben de resmi görünce ev düzeniyle ilgili falan yazacaksın sandım :P
Amaaan boşver canım, önemli olan taamm saati değil, anne babasıyla geçirdiği güzel anlar :)
Öptük sizi...

Çınar dedi ki...

Büyüyorsun (uz):)

Sevgiler ikinize de