21 Mayıs 2010 Cuma

Cuma, mutlu et bizi...

Bak arada, tam ortada Çarşamba günü tatil olunca ne iyi oluyor..
Tüm günlü kavuşmalarımız daha erken oluyor...
Yarın sabah kahvaltını etmek istemezsen hiç ısrar etmeyeceğim....
Evde olduğum için yaptığın nazlara karşılık ben de sana nazlanacağım...
Hava iyi olsun diye akşamdan bir dilek tutacağım ki seni parklara götüreyim...
Sabah beni işe gönderirken;
ayakkabılarımı sen seçtin, kıyafetimle hiç alakası olmayan bu terlikleri sırf sen "anne şu giy" dediğin için taktım ayağıma çıktım, ayağıma bakanlar gülecekler olsun...Ben de gülüyorum zaten...

Gülerek el sallarken, aklına trip yapman gerektiği geldi, yanağını omzuna değdirdin, öptüm gıdığından, hafif ter kokunu içime çektim, tüm gün kalsın burnumda diye...

Akşam bıcı bıcı yapıcaz, sen 2-3 tur çıplak çıplak koşacaksın, balıklarını alıp oyunlar oynayarak yıkanacaksın.

Cuma bugün, yıkanmadan önce, çok esmezse biraz dolaşalım mı bahçede? Ne dersin bebeğim?

9 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

:(

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Elif '
O ter kokan kokudan bana da göndersene..
Ne de güzel kokar onun teni..yumuşacıkdır da ..dokunmaya kıyamazsın..
RABBİM Onun acısını sana ; senın acını ona göstermesin..
Mutlu , Huzurlu , Sağlıklı yarınlar ikinizin olsun ..

Sibelbek dedi ki...

Ah şu kokuları yok mu bu bücürlerin, ahhhh!!!

Hilal dedi ki...

oğlumu özledim saat 18 olsa da gitsek

Güneş Akay dedi ki...

Cumalar mutlu oluyor :) hayır demez kesinlikle :)

Sibelbek dedi ki...

tatlı anneye tatlı bir ödül var bende :)))

Mlke_Btkn dedi ki...

Dolaşın tabii yaa, umarım hafta sonu hava dilediğin gibi olur, çünkü burada neredeyse dolu yağacak, bir de BURADA düşün artık :D

Adsız dedi ki...

Dileğin gerçek olsun..Mutlu hafta sonları..

Işıl dedi ki...

mutlu ol hep