31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ev ayakkabısıyla tüm gün:))

Çok eğlendim, çok güldüm, hiç uyumadım....
Gölün kenarında, butik otelde....Sabahın köründe sincapların kabuklu yemişlerimizi nasıl yediklerini seyrettim, herkes uyurken göl kenarında dolaştım...Tüm bunları yaparken saatin 09:00 olup, kızımı almaya gitme vaktini bekledim...
Tipik haftasonu yapışıklığımız bir geceliğine sekteye uğradı.Cumartesi tüm gün, cumartesi gecesi onsuz, pazar tüm gün onunla geçirdim...
Cumartesi gündüz uyumadığından, erken uyuyacağını bildiğimden rahattım daha çok, o da çok eğlenmiş Emine teyzesinde...Pazar sabahı almaya gittiğimde öyle bir kaptırmışım ki,ayakkabılarını almamışız, ev ayakkabılarıyla gezdi, iyi ki kalın tabanlı almışım:)))

Pazar günü bu zavallı keçicik ve yaklaşık 20 tane ufacık tavuk Rüyanın gazabından nasıl kaçacaklarını bilemediler, keçiye verdiği yaprağı keçinin görmesi için kulağından çekti,zorla yedirdi, tavukları yakalamak için resmen onlara uçmayı öğretti...Salıncakta sanırım 50 kez sallandı. Ve yine eve giderken "anne bida paka didim" dedi.Pes kızım,pes dedim:))
Yıkandı, mışıl mışıl uyudu....

Konuşma durumu çok ilerledi, arkadaş gibiyiz..
Ya bi git yanımdan diye itiyorum, sırıtarak bacağıma yapışıyo:))
Beni sevdiğini söylüyor; Şeni Şeviyom...
Ya ben ya ben;
Dünyadaki herkesten, herşeyden çok fazla diyorum.
Hııı, diyor... 

9 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Yahu Elifim... insan hiç tanımadığı birini özler mi?
özlüyorum yahu sizi ana kız!!!

derya dedi ki...

oooff bittim bandanalı başını yana eğdiği fotoğrafa, yerim ben bu rüya yı bitiririm;)


bu arada biz haftaya tekrar kontrole gideceğiz...

bahriye-krm dedi ki...

Tibet'in annesi Sibel'in dediğine kesinlikle katılıyorum...

Deniz dedi ki...

söyliiim, bizimkilerin sokak çocuğu olması an meselesi :-P

Parka, parka :))

Sen Gelince dedi ki...

Kesinlikle böyle geziler gerekiyor ara sıra bu veletlere...

Ve Deniz bizimki çoktan oldu bile:)

Adsız dedi ki...

Çok şirin Tatlı kız çookkk..(maaşallah)
Ne ferah ne huzurlu bir hafta sonu olmuş... Böyle güzel hafta sonlarınız, günleriniz, dakikalarınız bol bol olsun..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Çok şirin Tatlı kız çookkk..(maaşallah)
Ne ferah ne huzurlu bir hafta sonu olmuş... Böyle güzel hafta sonlarınız, günleriniz, dakikalarınız bol bol olsun..
Sevgiler..

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Maşallah kuzuya

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

oyyy onlar nasıl güzel fotolar öyle :) sevdim, öptüm, kokladım.. çok özlemişim, iyi geldi.. eğlendiğine de çok sevindim bu arada :) öpüyorum ikiniz de...