1 Haziran 2010 Salı

Siboşum...

Şimdi ben sana senin yaptığının aynısını yapsaaam, olmayacak...Birşey yapmasaaam içim rahat etmeyecek...
En iyisimi sana kalbin kadar değerli:))) bu sayfayı ayırayım bugün.
Bu naçizane hediyemi kabul eder misin?

Bu yakışıklı adamın güzel annesi.....
(Damadım mı desem ki:))

Senin de dediğin gibi; insan hiç tanışmadığı birini özler mi?
Özlermiş....

İnsan hiç tanımadığı birini dostu bilir miymiş?
Bilirmiş...

İnsan hiç tanımadığı birini sever miymiş?
Severmiş...

İyi ki doğurmuşuz da bu çocuklar bizi tanıştırmış...

Canım arkadaşım, güzel gülen, hoş sohbet arkadaşım...
Ömrün uzun olsun..
İyi ki doğdun, iyi ki varsın...
Sevdiklerinle bir ömür boyu mutlu ol, hakediyorsun...
Doğum günün kutlu olsun...

Seni seviyorum...

4 yorum:

Sibelbek dedi ki...

kızım ağlatıcan mı beni yaaa!!! Canımsın, bitanemsinnnnn :))))

Sen Gelince dedi ki...

O zaman Sibel'cim bir de burdan kutluyorum seni:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ben de kutluyorum yeniden.. Çok güzel olmuş Elifim ellerine sağlık..

uzun süren dostluklara....sevgiyle

Sibelbek dedi ki...

Teşekkürler Özlemcim, Burcucum...

Elifim ne diyeyim sana... o kadar mutlu ettin ki beni, anlatamam...

Seviyorum seni çok!!!