24 Haziran 2010 Perşembe

Anne sendromu...


Nasıl bir naz halleri, nasıl mızıklama halleri...
2 yaş sendromu bu mu?
Yok karnı ağrır, yok parmağının ucu acır, yok ayağını vurmuştur...
Bizim sendromumuzun adı başka ama; sadece anneye sendrom...
Başını omzuna değdirip, dudaklarını büke büke; Annem annem diye ikilemesi yok mu? Sendromunu alasım geliyor anında...
Çok şaşırdığım kelimeler çıkıyor birden bire ağzından, ellerini iki yana açıp, kaşlarını havaya kaldırıp, bana birşey anlatması yok mu? Ölüyorum...
Annem şeni şeviyom diye defalarca söylüyor....
Yatarken illa ki bana dokunarak uyumak istiyor; ya elimi tutup ya da koluma elini koyarak, büyük insan gibi...
Espri yapıyor....
En favori lafı "Anne bak, ben büyük apla odum."
Annemleri Geliboluya gönderdik dün, "anneanne ben de gelim" demez mi bir de...
Bırakamam kızım, belki seneye....

10 yorum:

elif ada dedi ki...

Ah ah o sendromun ne olduğunu öyle iyi biliyorum ki. Varsın sağlıklı olsunlar da sendrom yaşayalım ne yapalım

Sibelbek dedi ki...

nedense bu bücürler her nazını anneye yapıyor. annem her gün "sana yaptığı gibi bana yapsa, bakamam" diyor bana. hem çok huysuzlanıyor, hem hiç benden ayrılmak istemiyor. bayılıyorum bunların sevgilerine de, sendromlarına da (ara ara dellendirse de :P)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Apla olmuş da tatile gitmek istermiş :)) onun sendromunu yiiicem ben... Dur sen...

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

benim başımdada var tatlı bir bela seni çok iyi anlıyorum..
http://denizkayra.blogspot.com/

Yelish dedi ki...

bu sendromlar bizim canimiza eger o tatli dilleri tatli halleri olmasa ... :)Okurken gozumun onune geldi cimcime cimcime halleri

Gökşen dedi ki...

Ah o anne sendromu hiç bitmiyor ki... Ben bile gün geliyor anneme nazlanıyorum... Zor işimiz çook zor :))

anne kaleminden dedi ki...

rüya nın nazı da kendi gibi tatlı :)))

Güneş Akay dedi ki...

Anneye naz bir ömür boyu :) nazımız annemize geçiyor :)

Bengü dedi ki...

Annemler de bugün Geliboluya gidiyorlar. Hatta varmış olmalılar :) Bu arada mimledim seni. Hadi bakalım.

Deniz dedi ki...

aynı sendrom bizde de var.
Bi de annem yapsın sendromu...