15 Haziran 2010 Salı

Bizden...

Gül sezonunu çok oldu açalı ...Öyle geçen seneki gibi evin her tarafı gül yapraklarıyla dolu değil bu sene, bir tane koparıp dakikalarca kokluyor, illa ki bir tane de bana koparılıyor...Herşeyde olduğu gibi, eğer onun birşeyi varsa,ilk sorusu; "anne şenin neeede?" Ağzına giren lokmasından bile bana vermeden yemiyor...

Az önce Emine aradı; pirinç yok, birşey daha söyleyecektim ben sana unuttum derken arkadan bas bas bağıran bir ses,
Şakışşşşş...

Gündüz uyku durumlarımız çok karmakarışık:)) İdare ediyoruz:))

Çok seviyor beni çok, anlatıyor ve çok güzel hissettiriyor...

Sebepsiz, gereksiz ağlamalarına en iyi çare ne yazık ki tehdit...Ya da, başka odada ağlar mısın Rüyacığım diyorum, sustum, bitti diye geri geliyor ve kısa sürüyor ağlamaları...

Dün soktum burnumu boynuna,sürekli kokluyorum; ay Rüya ne kadar güzel kokuyosun kızım dedim, ellerini vücudunda gezdirip bışı bışı yaptım dedi, koklamaya hiç doyamadım...Su kuşluğumuz tavan yapmış durumda, o 2 balığını yıkıyor, ben de kendi balık kızımı:))

Et yemeyi sevmiyor ne yazık ki...Elinde koca bi kemikli et ile gezen çocuklara gıpta ile bakıyorum...benimkine ver karpuzu ver kirazı yeter ona....

Bu Pazar için heyecanlanıyorum, pastasının siparişini verdim, menüyü oluşturdum gibi (tavsiyelere hala açığım) davetli listesi oldukça kabarık, hadi bunu da atlatayım kolaylıkla...Kalın sağlıcakla....

12 yorum:

elif-kayra dedi ki...

kolay gelsin parti hazırlıklarınız biz atlattık, tatlı heyecanlr bunlar

nilo dedi ki...

kolay gelsin şekerim:))

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

kolay gelsin cnm umarım herşey çok çok güzel olur sen hayırlısı ile bi atlat bakalım sırayı bize ver yavaştan en güzel resimlerinizi bekliyorum bak ona göre tüm ayrıntıları anlatırsın bana :)

Sen Gelince dedi ki...

Kolay gelsin Elif'cim... Hava da güzel şansından... Orda olsaydık kesin basardık partinizi:)

elif ada dedi ki...

Şapka nasıl yakışmış. Kimbilir ne kadar mutlu olacak partide.

Unknown dedi ki...

Kolay gelsin vallahi..
Çok iyi anlıyorum telaşını..
Kaç hafta kafa patlatmıştım...

Adsız dedi ki...

Ne şirin bir gülüş öyle..
Kolaylıklar diliyorum Elif...

Deniz dedi ki...

hmmmm fotoğraflarını heyecanla bekliyorum :) Rüya gibi güzel olur yine bu zilli

Işıl dedi ki...

yarında senanın dogum gunu ama ben gayet relax oruyorum,bır kac gun erteledım kutlamaları

Güneş Akay dedi ki...

Kolay gelsin aynı heyecanları yaşıyoruz :)

Bengü dedi ki...

Ablam benim çoook güzel olmuş bu kız ya!!! Kime benzemiş tabii ki sana. Sen de fıstıksın hani fit ve incecik olmuşsun :) Kıskananlar çatlasın.

Işıl dedi ki...

SAGOL