28 Haziran 2010 Pazartesi

Ne yerde ne gökteyim...

Biraz bulutların üstündeyim şu sıralar,
Ayaklarım yere değmeden, kapılmış durumdayım hayatın neler getireceğini bilmeden, düşünmeden.....
Sessiz, mülayim, hoşgörülü...

Yapmam gereken onca şeye yetişemiyorum, hayret...
Hayret değil aslında, yetişsem yine yetişirim ama bi yeryüzüne inip yürüyebilsem...

Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına modundan çıkmama çeyrek kaldı, olur böyle bazen...

Hatırladığım, aslında her zaman aklımda olan, ama tembelliğin pik yaptığı şu dönemde klavyenin tuşlarına bile basmak sanki dünyanın en ağır romanını yazıyormuşum da kafamı çok toplamam ve kafamdan tüm düşüncelerimi uzaklaştırmam gerekiyormuş gibi bir baskı yapıyor üstümde...

2 yaşla birlikte güzel zamanlarımız daha çok artacak şu yağmur bulutları bi terk etse, mevsim gerektiği gibi olsa...

Doğumgünü ile ilgili yazmak istediğim onca şey olmasına rağmen, yazmayacağım bu sene...
Ama hediye canavarlarım var ki, onlardan bahsetmeden olmaz;
İkisini de dost haneme altın harflerle kazıdım...
Burcum, niye 10 tane hediye gönderiyosun kuzum:)) Dur diyen biri olmadı mı hiç yanında?
Sibelim, düşündüm ki Rüya büyüyünce gönderdiğin hediyelerin içine girmem mümkün olur da kıskançlığımdan çatlamam ben de...Şimdi aynısından kendime nerde bulacağım?sorarım sana:))
Füsunum, o kitap ne şahane bir kitaptır öyle, çok şaşırdım ve çok mutlu oldum hediyeni görünce, çok teşekkürler...

Bir de bana fikir verip, aynı zamanda üzerimdeki yükü tamamen alan bir blogtan bahsetmek istiyorum..
Harika kurabiyeleri yapıp, ta Eskişehire kadar ulaştıran, süslemeleri çok güzel olan bir site...
Özge hanım sonsuz teşekkürler...

5 yorum:

Eylm-Sdnz dedi ki...

Vakitsizlik;yogunluk derken bu aralar sevdigim insanlarin ne cok seyini kacirmisim...Hayiflanip duruyorum okurken:((

Kuzucuga bir omur saglikli nice yaslara;senelere olsun..Gecmis dogum gununu rotarlida olsa kutluyorum...operim cok..

Burcu.. dedi ki...

Oku oku bitmedi, bir daha çok uzak kalmamalıyım buralardan :)
Kutlayamadım doğumgününüzü, hatta aklımdaydı bile ama Ayaz efendiden fırsat bulup bilgisayarı bile açamdım Ankara'da.
5 dk açıp bi post yazdım o kadar.
Geç oldu ama kabul olur dğeil mi :)

Doğumgünü kutlu olsun Rüya'nın. Adı gibi Rüyalarında bile göremeyeceği kadar muhteşem bir ömrü olsun.
Anneciğinin onun için dökeceği gözyaşlarının tek sebebi mutluluk ve gurur olsun.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Canımmm, az bile aldım... sen beni Rüyam için alışveriş yaparken görmedin tabii hiç :)) herşeyin çok yakışacağını bildiğim için herşeyden almak istedim suç mu? Onlar daha bişey değil, sen sonrasını gör :) sizi çok seviyorum... Küçük kurabiyemi ısırıyorum yanaklardan...

Sibelbek dedi ki...

Diktiririz :P

derya dedi ki...

tık tık orda kimse varmı...