14 Haziran 2010 Pazartesi

24 saat parka gitmek ister mi bi insan evladı???

Düğüne gittik Cumartesi akşamı,
aynanın önüne geçti,eteklerini hafif kaldırdı;
"Anne bak penses(prenses) odum ben" dedi.
İlk önce anlamadım,tekrar sordum ve aynen bunu söyledi.
Prensesi nerden biliyor? Vallahi özellikle anlattığım birşey değil, televizyon seyretmeyen bir çocuk anca kitaplardan öğrenmiştir diye düşündüm.Acaba prensesim diye mi seviyorum?? Yooo, demiyorum?!?!
Dün bu parktaki salıncakta abartmıyorum en az bir saat hiç durmadan salladım...Babası geldi nihayet karşıma geçti kahkahalar attı:))) İkinizde insan değilsiniz yemin ederim dedim:)))
Çok sakin zamanlar geçiriyoruz ev ortamında, aksine çok hareketli zamanlar geçiriyorum iş ortamında...Bu Pazar doğumgünü...Menüm bile yok:(((


Bu sabah ben işe giderken....

16 yorum:

elif ada dedi ki...

Anne-kız resimlerinize bayıldım... Çok tatlı olmuş kıyafetiyle, gerçekten prenses olmuş

Işıl dedi ki...

BABAM BİRGÜN 1 SAAT 45 DAKİKA SALLAMIŞ PARKTA BANAMISIN DEMEMİŞLER YİNE BIKMIŞ İNDİRMİŞ HEPSİ AYNI YANİ

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH !
Rabbim nazarlardan esirgesin onu..
Gene çok tatlı çok..
Bıcır bıcır konuşması seni nasıl tılsımlı bir masalın içine sürüklüyordur kimblir Elif !
Laf aramızda Ulaş Bey duymasın lakin sana ben çok benzetiyorum..
Huzurla , sağlıkla iç içe sizinle olsun..
Sevgiler..

füsfüs dedi ki...

çok güzelsiniz. menü olur merak etme sen, ben bile becerdikten sonra:))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ayy fotolar harikaaaa... bu arada bu sabah da her zamanki gibi çok güzel görünüyorsun demek ki :)) Maşallah benim kurabiye prensesime :) doğuştan farkında prensesliğinin, öğretmekle olmaz.. öpüyorum mis mis..

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim oh be... Özledik ama sizi... Nasıl güzel olmuş böyle bir sürü kocaman kocaman foto... Ama siz daha güzelsiniz:)

Sibelbek dedi ki...

pışştt! iyice süzülmüşün sen! fıstık gibi olmuşsun :) ayrıca insan evladı dediğin bıraksan parktan geri gelmez, gerekirse de parkta uyur! ne sandın ki yani?????

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

ama siz çok şekersiniz :) kıskandım elif maşallha yani fiziğine nazar değmesin kız
park hastası bunlar ayol ne yapsak çare yok en iyisi çadır kurup parkta yatıp kalkalım .
doğum gününüz de geldi demek ay bende heyecanlıyım sözde planlarım var ama hangisi olurki elimden gelsede koşup gelsenm yanınıza yardım etsem keşke :) istediğin bişey varsa burdayım öp o prensesi gözlüklerlede yakmışsınız haa bu arada

Adsız dedi ki...

başlığı görürü gçörmez kocaman bir evetttttt dedim:)

NALAN dedi ki...

hepsi aynı bu çoçukların,
bizde parkta yatsak yeri,her evden çıktığımızda parka gidiyoruz sanıyor her sorana parka gidiyorum diyor..
bu arada resimler süper,
sen süper,rüya süper :):):)
bu arada ben sana hemen bir menü hazırlayayım.:):):)

Adsız dedi ki...

O oo anne kız çok şıksınız:)
Fotolar harika, içim pozitif enerji doldu.. Bıdık çok güzel, çok şeker her zamanki gibi..

Çınar dedi ki...

Aman aman Allah nazarlardan saklasın. Rüya'cık ı seve seve doyamıyordum pc başında. Annecik te pek güzelmiş maşallah.

Sevgiler tüm aileye

Burcu.. dedi ki...

Ayy ne yazsam bilemedim. Fotolara bayıldım hepsi birbirinden güzel, güzelsiniz.
Ama en çok Rüya'nın çiçeği burnuna kadar soktuğu fotoya bittim :)

ELİF dedi ki...

Umurcuğum çok teşekkür ederim, değişiklik yaptım kendimi de koydum bak:))

Işılcığım hiç insaf yok bunlarda ya:)

Sevilciğim, ilk gören herkes gözler aynı sen diyor, ondan eminim yani:))

Füsunum, ben bile ne demek ya, sen beni görsen:))

Burcum canım, çok mersi güzel dostum.

Özlemciğim, biz geldikte siz nerdesiniz??

Sibelim baba-kız yediler beni yediler, eridim bittim:))

Hülyacığım gelsen var ya süper olur:))

Seldacığım, bendensin:))

Nalanım, menü bekliyorum bu arada:))

Fatmacığım, ne güzel etmişiz bak, sana enerji gönderdik:))

Çınar, bir gün Rüyayı görmenizi çok istiyorum.

Burcu, ben de en çok o fotoyu seviyorum biliyor musun:))

nilo dedi ki...

bu kız aynı senmiş annesi:D

SonKralice dedi ki...

cok tatli bir kiz. mashallah.