8 Haziran 2010 Salı

Ufacık merhaba...


Akşam birlikte bezelye ayıklıyoruz;

- Of Rüya, bir de bunun yanına güzel bi pilav yapayım, güzelce yeriz...
-Yoğuuut, ebbeeeekkk..
-:))))))))

*

Yoğunum, biraz da tembel...

Yazamıyorum, zaman ayırmıyorum...

Keyfimiz oldukça yerinde...

*

Biraz erken olduğunu düşündüğüm ama yapmazsam ikimizinde çok üzüldüğü anlar yaşamaktan dolayı daha çok üzüleceğim bir şeye kalkıştım;
Gündüz uykularını kaldırdım Rüya' nın...Artık gece uykuları 11-12 leri bulduğundan, uykuya geçisin çok uzun sürmesinden, bu süreçte sinirlerimin pik yapmasından ve benim kendime ait (bencillik burda) hiçbir akşamımın olmamasından dolayı...
Şimdi akşam saat 21:00 oldu mu uyuyor, sabah ta çok erken kalkmıyor...Saat olarak aynı hesaba geliyor ama tabi ki gündüz uykularının yararı bi başka...Ama gece deliksiz bir uyku çekiyor böyle olunca...
Aslında kafam karışık ama ikimizin de rahatı daha bir yerinde...
Kati kuralım yok tabi ki, eğer erken kalktıysa uyuyabilir, şekerleme yapabilir...
Haftasonları ise tamamen ona kalmış....

13 yorum:

Deniz dedi ki...

gündüz uykusu gelince huysuzluk yapmıyorsa sorun yok:)

turkuaz kıyılar dedi ki...

ben bu tatlı kuzucuğumu çokkkk seviyorum...O ne tatlı bir pozdur öyle....öperim, öperim, doyamammmm...
Bu arada serbetlik bize de yaradı Eliciğim, isterse uyuyor, istemezse uyumuyor, isterse yiyor, istemezse yemiyor, böyle ikimiz de daha mutluyuz. Bu arada bencillik değil bence bu, anneyiz ama kendi istediğimiz gibi geçireceğimiz 1-2saate de ihtiyacımız var değil mi?
çok öpüyorum ikinizi de...

Sibelbek dedi ki...

bizim adamın gündüz uykusu olmadığı halde uykusu 10-11,30 arası oluyor... nasıl rahatsanız, doğrusu odur arkadaşım...

lena ile başbaşa... dedi ki...

anne kız ne güzel diyolog konuşması çok hoşuma gitti :)

Işıl dedi ki...

MERHABA

Burcu.. dedi ki...

Nasıl güzel, nasıl tatlı birşey yaa. Eteğinin tüllerini sevsinler :)

Bencillik değil Elifcim yaa. İnsanın biraz kafa dinlemesi, kendiyle başbaşa kalması, manen dinlenmesi gerekmiyor mu? Bence bencillik değil, ihtiyaç.
Eğer siz mutluysanız, Rüya'nın da hoşuna gidiyorsa böylesi çok daha iyi bence.

bahriye-krm dedi ki...

offf...
biz de de aynı durum söz konusu...gündüz uykuya yatınca gece uyumak bilmiyor...ve gecemiz genellikle oğlumu uyutmaya çalışırken uykuya dalmamla sonuçlanıyor...çok ama çok şikayetçiyim bu durumdan ama...gündüz uykusunu da kesemiyorum...haftada birkaç gün kaçamak yapıyorum uyutmuyorum ve akşamları 9 da yatırıyorum :)) nasıl iyi geliyor...kendime geliyorum ama...devamlı bu hale getirmeye de çekiniyorum...hafta sonu olayı iyi fikir..teşekür ederim...rüya'nın tatlı resimlerini de bekliyoruz...çok tatlı çıkmışşş

Sen Gelince dedi ki...

Özletmeyin bu kadar:) En doğru karar tabii ki senin kararındır Elif'cim:) Öpüyoruz sizi:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Gündüz çok uyuyor bizimkisi de, gecelerimiz kabusa dönüyor haliyle... Hepsi geçecek biliyoruz ama sbaredemiyoruz işte, halbuki zaman ne çabuk geçiyor bir düşünsene! Yakında başka şeyler konuşurken bulacağız kendimizi... Daha güzel şeyler :)) sevgiyle

füsfüs dedi ki...

artık 2 yaşında çok problem olmaz bence, defneyi biliyorsun zaten. öğlen de akşam da işkence olacağına gece uyusun kolay uyusun, anneye zaman kalsın değil mi? eteğine bayıldım bittim

Adsız dedi ki...

Ne cici kıyafeti, fıstığa çok yakışmış..

elif ada dedi ki...

Yerim seni prenses. Haklısın valla yoğutla ebbeksiz bezelye mi olurmuş. Gel bizim evde de pişirelim

ELİF dedi ki...

Denizciğim, biraz yapıyor ama sadece bana:))

Turkuazım, kesinlikle var, azıcık sakin kafayla oturmayı özlüyorum bazen, ev işini daha sakin yapmayı bile özlüyorum:))Ben de seni çok seviyorum..

Ya Sibelim bahsettiğimiz kişi Tibet, yavrum benim istediği saatte uyuyabilir sen karışamazsın:))

Lena, teşekkür ederiz, ben de çok güldüm:))

Işılcığım, sana da merhaba:))

Burcum, evet ya bu bir ihtiyaç ama ne bilim işte itiraf etmek zor geliyor bazen:))

Yakışıklı Keremin annesi:))o yanında uyuyakalma sorunundan dolayı aslında bıraktık gündüz uykularını...çok teşekkür ederim.

Özlemciğim, bakalım günler neleri gösterecek...

Burcum, her halleri daha güzel aslında ama zor işte bazen.

Füsunum hep aklıma Defne geldi zaten:))

Fatmacığım,çok tatlısın,sağol.

Umurcuğum, bezelyeleri al geliyoruz,çok güzel ayıklıyor valla benden söylemesi:))