30 Nisan 2010 Cuma

Meselaa...

Bu hafta çabucak mı geçti? Yoksa ben mi öyle olmasını istedim?

Eğer haftasonu için önceden planlanmış bir programım varsa, bu en sevdiğim şey...
Ama bu hafta şimdilik yok...

Bu haftasonu güneş olsun, rüzgar olmasın...
Plan yapmak bunlara da bağlı çünkü...
En sevdiklerinden birşeyler yapalım en azından, saatlerce parkta oynasın mesela...
Geçen sene ki şapkaları küçük geliyor, şapka alalım mesela...
Hatta şapka almaya yalnız çıkmayalım, birilerini arayalım mesela...
Biraz daha düşünürsem olur benim işim:))

Herkese mutlu haftasonları....

10 yorum:

zeynep dedi ki...

Keşke ben de orada olsam, birlikte bir şeyler yapardık:=)

ELİF dedi ki...

Ya Zeynep ne güzel olurduu...

Mlke_Btkn dedi ki...

bize de lazım artık bir adet sandalet, bir adet şapka, vb. deniz ürünleri :))

beni ara, yapalım alışveriş ;)

Adsız dedi ki...

sizede mutlu hafta sonları:)
ve bu hafta da bana çabuk geçti inan ama hafta sonu hiç te güzel palnlarım yok oysa:Pev toplayacağım en kolilisinden...

derya dedi ki...

bigün trene atlayıp gelsem... karşılarmısınız beni rüyayla;) insan tanımadığı birinin, tanımadığı çocuğunu niye sever...

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, yarın saat 11 gibi buluşuyoruz ok?:))

Selda evi mi taşıyorsun?

Deryacığım tabi ki karşılarız, Bilmem ki neden sever:))

Sibelbek dedi ki...

size de mutlu hafta sonları. gözlükte al bebeğime :)))

ELİF dedi ki...

Yahu sen olmasaydın ben ne yapardım:)) zaten istemişti, rengi de yeşil olacakmış, bende gördükçe anne benim? diye sorup duruyo zaten..ok.bir şapka,bir gözlük...

Elçin dedi ki...

Hadi hayırlısı, işallah hepimiz için güzel bir haftasonu olur:)
İyi tatiller size de:)

burcu dedi ki...

evet artık bahar gelsin tam anlamıyla.rüzgar olmasın bu hafta sonu lütfennn.saatlerce parkta kalalım,sıkıldık bu soğuktan yahuuuu