1 Mart 2010 Pazartesi

Hala pozitifim:))

Bu 20' li ayları çok sevdim ben, gerçekten...
O kadar sevimli ki şu sıralar..
Sürekli sevgi kelebeği şeklindeyiz, taş gibi sarılıyor boynuma, ne kadar çok sıkarsa o kadar sevgisi içime giriyor sanki.
Çok kelime söylemeye başladı, bir anda...
En sevdiğim; annem benim...
Çok sevdiğimi bildiği için o da sürekli söylüyor, defalarca...
Mavi,yeşil,aydede, hadi,nerde,anne geldi,baba geldi, babam,abi,abla,Derin,Emir,Emine...vs.aklıma şu an gelmeyen bir sürü kelime ve cümle...
Öyle yarım yarım konuştuğu kelimeleri söylemesi en güzel dönemleri dedirtse de, öncesinde de hep diyordum o yüzden genellemeyeceğim..
Herşeyi anlıyor artık...
Evden çıkarken konuşmanın işe yaradığını şimdilerde daha iyi anlıyorum, büyüdüğünden belki de...Belki de evde birlikte kaldığı kişiyi sevdiğinden..
Ama sabah evden çıkarken; " gelince banyo yapacağız, tamam mı? işe gideyim,dönünce tamam mı?" dedim, kendi el salladı bana... Huzur, sabah güneşinin yol boyunca yüzüme vurmasından değildi, huzur, sallanan o minicik eldeydi...


Yemesine 1 tane izin verdiğim çikolata az gelince, kaçamak olarak bir tane de kendi aşırmış, kabını çıkaramadığından bu hale gelmiş..
Koşarak yanıma geldi, sırıtarak, bu halde:)))
E beni de aldı bi gülme,
Eller yukarı hiç bir yere dokunma dedim, koşa koşa fotoğraf makinesini aldım, misafirlerim de var, ölüyorum ama gülmekten, ben gülünce o da kapkara dişleriyle gülüyo..
Kaldırdı elleri havaya bekledi beni...
Sonra banyoya götürdüm yıkamak için, aynada kendisini görünce koptu gülmekten, ben de...




Minik mühendisimiz...

Geçen akşam, oyun hamuru oynadık üçümüz, ben çiçekler, köpekler, el, uçak vs.birsürü şey yaptım.
Babası da sadece aşağıdakini :)).....

Hımm bir de, çok becerikliymişim öyle dedi:)))

19 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Öncelikle Allah sonumuzu hayırlara çıkartsın :D Bu pozitiflik bizi bozmasın sonra bacımmm :D:D

Sonrasında o suratı ben yalar yutarım ;)

O mühendisin kafasında duran 10 numara büyük şapkanın altında ki bakışına da ölürümm...

Bir anda ne çok şey söylemeye başladılar dimi, bundan sonrası da daha bir zevkli geçicek sanki çok heyecanlanıyorum karşılıklı konuşabileceğimiz günleri düşündükçe :D

öpüyorumm...es o ess hıh :D

Deniz dedi ki...

Tatlılık muskası seni küçük yaramaz! Nasıl da kaçırmışsın çikolatayı:)

sinem dedi ki...

Elif buhranlı zamanlarıma ilaç gibisin. Sabahtan beri resmen gözümden ateş fışkırarak geziyorken Rüyanın fotoğraflarına gülümsememek içten bile değil. Tüm gerginliğim ve öfkem uçtu. Teşekkür ederim bu güzel yazı ve resimler için.

Sibelbek dedi ki...

yeni yeni konuşmaya başladıklarında ne tatlı oluyorlar di mi ama Elifim? sen dur bak tam cümle kurmaya başlasın, özellikle dışarı çıktığınız zamanlarda sorularıyla dövecek seni :))))
o çikolata dudakları yerim ayrıca, maşallah ona maşallah!

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Elif !
Yazılarını okurken mest oluyorum.
Kızım aklıma geliyor..
Ne kadar güzel bir duygu anne olmak ..Kelimeler yetersiz dir anlatmaya..
RABBİM Rüya kızıma sağlıklı ömürler versin annesi babası ile..
Acısını göstermesin sana ve sevdiklerine..
Zaman hızlı gün gelecek Kızım la benım yapdığım gibi mutfak da kurabiyeler pastalar yapacaksınız işde o yapılan kurabiye ve pastanın tadını hiç bir şeye değişmiyeceksin ve diyeceksin ki : ben şimdiye kadar bu kadar lezzetli kurabiye yememişim..
İşde ! Anneliğin hediyeleri..

Yaşam sana hep güzellikler sunsun Rüya ile iç içe..

Sevgilerle..

BAL TATLISI dedi ki...

çoook şeker RABBİM uzun saplıklı ömür versin inş.
şimdi tam yemelik çağları insan o el sallamaya,ağzından çıkan tek bir cümleye dünyaları değişmez

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

resimlere bayıldım :)

insan saatlerce o çikolata suratı izleyebilir

turkuaz kıyılar dedi ki...

maşallah, maşallah, neşeniz bol olsun şekerim:)
bu arada mühendis hanıma saygılar:)))
öperimmmm...

Adsız dedi ki...

:)) Mühendis Rüya yı öpüyorum..
Çikolata sevilmezmi annesi tabi kaçırır küçük yumurcak..Çok şirinleşmiş maaşallah..

Krema Tadında dedi ki...

resimler çok şirin küçük mühendisimizi öpüyorum :)) sevgiler

Işıl dedi ki...

ahh bu kızlar

Yelish dedi ki...

ne kadar eglenceli buyumeleri di mi ..sabah kahvaltisini hazirlarken bacaklarimi opuyor surekli , yemek isirmak istiyorum onu ! :)
Cikolatali hali gercekten de cercevelikmis , nasil guldugunu tahmin edebiliyorum
Ne guzel aktivitelr yapiyorsunuz , yasasin aktivite !
Hoslarina gittigi surece ne ala , istemezlerse yapmiyorlar zaten.Bide pek bi aktivite sever olduk , verdikce aliyorlar , yaptikca yapmak istiyorlar :)

NOT kucuk muhendis'e bayildimm

Hilal dedi ki...

çikolatalı şirineye bayıldım
MaşaAllah diyorum.. güzel, sıcacık bir post olmuş, sevgiler

haticesural dedi ki...

Oyyy yerim ben senin o çikolatalı ağzını burnunu :)
Biz birlikte yiyoruz şimdiden çikolatayı, çok canı istiyor gibi geliyor veriyorum :)))
Dişlerini fırçaladığım ve flour tabletini verdiğim için dişler konusunda rahatım galiba.
Sevgiler yolluyorum...

füsfüs dedi ki...

seviyorum sizi, eller havaya çok tatlı

Ömer Tuna dedi ki...

Pozitifliğin harika, o çikolatalı dudaklar daha da:))
Mühendisime bayıldım o gözler çok sey anlatıyor çok cin cin.
Ben babamızın yaratıcılığına hayran kaldım

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Oy yesinler "annem benim" ha ne şanslısın. benimki anne bile dese ölürüm herhalde.
Mühendis fotoğrafına bayıldım işim başımdan bakışı fırlatmış ona bittim.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

yaa Elif, bu ne zaman büyüdü de çikolata yemeye başladı Allahaşkına? ağza, burna bak.... yiiicem valla ben bunu günün birinde.. Maşallah benim kuzuma.. Bu arada yaptığın o hamurlardan bana da yolla, bayıldım :))

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, bozmaz kuzum merak etme, en azından beni:)) Bence yarın öbür gün hiç susmadıklarından şikayet edeceğiz:))

Deniz, yemiş yemiş sonunu bana getiriyo bi de:))

Sinemciğim, ne mutlu bana yüzünü güldürebildiysem:))

Sibelciğim, ay sorma ya çok tatlı gerçekten:))Seni seviyoyom bile der belki bana:))

Sevil, ruhumu okşadın, çok sağol, ne güzel bir yorum bu böyle:))

Yemek yapalım, ömre bedel her hareketleri..

Elçin, canım çok sağol, çok güldürdü beni o hali çok.

Özlemciğim, biz de seni öperiz canım benim.

Fatmacığım, benim alerjim vardı çikolataya küçükken, onda bişi olmadı allahtan çünkü çok seviyor.

Bahar, çok sağol canım, bakış nasıl ama:))

Işıl, kızlar çok tatlı çok.

Yelizciğim, seni tekrar görmek çok güzel, ziyaretine geleceğim yakın zamanda.

Hilal, beğendiğine çok sevindim,sevgiler.

Haticeciğim, şu flour tabletini bilmiyorum ben, bi ara maille soracağım sana.

Füsunum, ben de sizi çok seviyorum, eller havaya çok güldürdü beni çok.

Esracığım, sorma babamız çok yaratıcıdır:))

Yaseminciğim, birden söylüyorlar merak etme yakındır.

Gel de ye kızım allah allah, yıllık izinlerin heba oldu gitti:)) O çiçekten buket yaparım ben sana.Ulaşın yaptığı da harika di mi:)))