26 Şubat 2010 Cuma

+



Aslında dün o kadar da şıktı minik kelebeğim mini eteği ve beyaz örme hırkasıyla...Ben de iyiydim, deli gibi yediğimden dolayı şişen göbeğimi saymazsak...

Şimdi soruyorum kendime; son günlerde elin neden gitmez oldu makinene?
Cevap veriyorum kendime; Unutkanlık birinci sebep, hemen arkasından gelen ikinci sebep koşuşturma...

Yok yok aslında 2. ve 3.sebep bunlar...
Negatif durumlar ve insanlar, hayatımı güzelleştiren şeylerimi de olumsuz etkiliyorlar benim, halbuki üzerimdeki pozitiflikten onlar yararlanmaya çalışsalar ya....

Pozitif kadın çizgimden çıkmayacağım, yoksa enerjimle döverim valla sizi....

Haftasonu hepiniz için + olsun, olur mu???

Haa öyle dedim diye hepiniz hamile kalmayın ha:)))) + derken pozitiflik anlamında:)))





Not: Fotoğraf 1 ay öncesinden.

12 yorum:

Hilal dedi ki...

haha sonunu iyi bağlamışsın ama:)
yine güzel bir yazıydı, meleğini göremesem de o ciccler içinde, tahmin edebiliyorum ne kadar şirin olmuştur..iyi haftasonları sevgiler

zeynep dedi ki...

piyano çalabildiğini bilmiyordum?

Sibelbek dedi ki...

cicilerinizi giyip, bize bir konser verirseniz, söz hafta sonumuzun +'sına ++ ekleyeceğiz.
konser vermem derseniz "ay, ne güzel kızııınnn, maşallah maşallah"diyen hanım hanım kadın çizgimden çıkıp, delice Rüya ısırıklarımla döverim sizi! :)))

İkizBebek dedi ki...

resim çok güzel.

Mlke_Btkn dedi ki...

söz seni beklicem yine aralarında fazla fark olmasın diye ;)

özlemişimmmm....

elif-kayra dedi ki...

rüyacıma nekadar çok yakışmıştır keşke çekseydin resmini...sonunda koptum yanii :)))))))))

Güneş Akay dedi ki...

Hep bir piyanom olsun istemişimdir :(

füsfüs dedi ki...

fotoğraf istiyoruz ama nolur üşenme:)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Harika görünüyorsunuz canım...
Rüya çekirdekten müzisyen mi yetişiyor yoksa?

öperim, güzel hafta sonları olsun...

ELİF dedi ki...

Hilalciğim, sonu sonradan çıktı bi anda, yazıya ilave ettim sonradan:))

Zeynepciğim, ben de bilmiyordum, bi baktım Samanyolunu çalıyorum:)))Yok be canım çalabildiğim falan yok, kaynımın piyanosu,müzik öğretmeni(ydi) kendisi:))

Sibelim,pişman olursun eğer sana konser verirsek:))Delisin:))

İkiz bebek,teşekkür ederim.

Melike,kızım bekleme beni yapcaksan, benim işim belli olmaz valla:)) Ben de özledim ve merak ettim.

Elifim, komik oldu gerçekten sonu, uyarmadı demeyin ama ona göre:))

Güneşciğim, ben de yeteneğim olsun istemişimdir ama sıfır:))

Füsunum,tamam üşenmeyeceğim:))

Özlemciğim, eğer amcası yetiştirirse olur belki ama sanmam çünkü babası da ben de bu konuda çok çok yeteneksiziz.

Bengü dedi ki...

Ben onun tüy saçlarını, seninde kaküllü lapiska saçlarını yerim :)) İnanmıyorum gerçekten yengemin kopyası olmuşsun saçlarla :) Fıstık ötesi kuzen, biraz benzeseydik keşke :(

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...