24 Şubat 2010 Çarşamba

20.ay + 4 gün..

Anni derken çok kısa zaman sonra anneye döndü seslenmeler...Hatta aştı kendini; bir annemmm demesi var ki, ilk söylediği kelime o sanırsınız...
Bu ay dönüm noktası bence konuşma konusunda Rüya'nın. Çoğu kelimeyi söyleyebiliyor ama canı isterse:))

Komik olanları var tabi ki;

Aydede = Dede ay dede..
Sıcak = Adaaa (ne alakaaa:))

Cilvelenme pik yapmış durumda, eskiden kimseye gitmiyor diye şikayet ederdim, yakında, önüne gelene cilve yapıyor diye edeceğim galiba:))

10 yorum:

Sibelbek dedi ki...

gördüğü ilginin farkına vardı demekki boncuk gözlü :) bunun arkasından adam seçmeler başlayacak şimdi :)

Sen Gelince dedi ki...

Cilve de yakışır kızıma:) Artık hızlarına erişilmiyor di mi öğrenme konusunda... Sibel adam seçme başlayacak demiş ya... Bizde başladı mesela... Montumu sen giydir, sütümü öteki içirsin, sen tut elimi o tutmasın:)

elif ada dedi ki...

Nasıl tatlı olmustur o simdi tam ısırmalık

Hilal dedi ki...

harika bir bloğunuz var çok beğendim sevgiler

Adsız dedi ki...

Kelimeler dökülüyor yavaş yavaş..Zaman ne çabuk geçiyor,büyüyorlar.. 20 aylık olmuş bile maaşallah..

sinem dedi ki...

Büyüyorlar bence ,geçmez denilen zamanlar geçti artık.rüya'nın her hali çok güzel bence

elif-kayra dedi ki...

canları isterse neler neler anlatıyorlar. Ve artık hergün yeni kelimeler duydukça nasıl da şaşıracaksın bak.

NiLaY dedi ki...

benim kizim da 22 aylik, 1 aydir balsadik biz kelimelere.. sizinkiyle ortak bir denememiz var demek ki: aydede Nil in dilinde aydet :)) sevgiler..

Keyfi Pasta by S & G dedi ki...

Zaman öle hızlı geçiyorki sormayın oğlum 8 yaşında ve ben hiç farketmedim ne zaman büyüdü.onun için kıymetini bilin bebişin en güzel zamanı.bizim oğlan şimdiden asi gençlik formatında çok zor çocuk yetiştirmek Allah hepimize yardımcı olsun :)

ELİF dedi ki...

Sibelciğim, biz de o çoktan beri var maalesef, işin kötü tarafı seçilen adam hep benim:))

Özlemciğim, dün ilk defa babasından bişi istedi, mama sandalyesinden o indirecekmiş:))

Umurcuğum, en az seninki kadar ısırmalık:))

Hilal, çok teşekkür ederim ziyaretinize sevindim.

Fatmacığım, sorma yaa, çok çabuk büyüyorlar.

Sinemciğim,çok sağol canım benim.öperim Zülalimi.

Elifciğim, dün mavi dedi:))

Nilay:))aydet de güzelmiş ama kısa ve öz anlatmış:))

Keyfi pasta, zaman çok çabuk gçiyor gerçekten,ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.