2 Şubat 2010 Salı

Bugünlerde...


Salonun ortasında bulunan bu ufak basamak Rüya' nın en sevdiği oyun alanlarından biri; herkes "aman bu basamağı neden yaptırıyorsunuz, çocuk olcak, düşer ordan" diyip durdular. Ulaşın, ben bu evin içini dizayn ederken tek talebiydi.
İyi ki de yaptırmışım(z), bizim için oyun alanı burası...
3'e kadar sayıp hop atlıyor ordan (atlama sanıyo daha doğrusu, adımla iniyo:))
Diii,
Dii,
Diiiiiii....
Bizim 1,2,3 (Biiir, ikii, üüüççç) diye söylerken ki tonlamamızın aynısı...
*
Kim banyo yapmak ister?Parmak kaldırsın, dedim geçen gün..
Parmağını havaya kaldırdı....
*
Kule yapmayı çok iyi beceriyor artık..
Şekilleri yerlerine kolayca koyuyor, puzzleların yerini ben göstermeden kendisi koyuyor.
*
Önceden sadece ı-ıh derdi, şimdi onayladığı şeyler için hı-hı diyor,
*
Yemeğini kendi yemek istiyor, mecburen öyle de oluyor.
*
Şimdilerde renkleri öğreniyor..Bakarsın en sevdiği renk hakkında bile konuşmalarımız olur yakında, o pembe der, ben kırmızı...
Benim kara dediğime sen siyah deme olur mu?:)

11 yorum:

İkizBebek dedi ki...

maşallah,çok şeker.benimkilerde herşeye bazen morrr diyorlar :)

Sibelbek dedi ki...

öğrendiği her yeni renkle dünyası o renge dönüyor Elifçim. Zamanla nasıl oldu da bütün renkleri öğrendiğine şaşıracaksın :)

Güneş Akay dedi ki...

Puzzle rafa kaldırmıştık uzun zaman oldu ele almayalı bu akşam çıkartmalı, begüm varsa yoksa bebeğini bezlesin emzirsin:) geçenlerde kaşını alıyordu :)))

ozlemhan dedi ki...

Mrb biz sizi bugün keşfettik geç oldu biraz. inşallah bundan sonra devam ederiz. Dadı işi çok zor insan en değerli varlığını başaksının ellerine teslim etmesi .İnşallah Çok memmun kalırsın

Adsız dedi ki...

Ne tatlı çıkmış yahu fıstık..sayı saymasına bayıldım :))

elif-kayra dedi ki...

merhaba biz geldik..Adaşımı bir ziyaret edelim takibe alalım istedik.Rüya çok tatlısın,çok şekersin. bizede bekleriz...

Unknown dedi ki...

Maşallah ne kadar tatlı.. O kacaman kara gözlerine bayılıyorum ben bu fıstığın.

ELİF dedi ki...

İkiz Bebek, moru mu öğrendiler, yerim ben ikisinide.

Sibelim, nerdesin kuzum, yazmıyorsun, özledim Tibetimi, neler yapıyor?

Güneş:))kaşını mı alıyordu,çok tatlısınız çok...

Özlemhan, hoşgeldin,inşallah, çok sağol.

Odil, vurgulu vurgulu sayıyo bide:))

Adaşım hoşgeldin, ziyaretine de geldim:))

Misketlimonu,teşekkür ederiz:))

Sibelbek dedi ki...

Bu aralar yorgunum be Elifim... mim yazmak daha kolay geliyor, hazır konu :P

Unknown dedi ki...

Aferin Rüya'ya basamağı öğrenmiş, Egemen de basamakları bi bi diye iniyor, daha ikiye geçemedi :))

Deniz dedi ki...

aferin kuzucuğa...Bizim renklerle ilgili çıt çıkmıyor daha ağzından