25 Şubat 2010 Perşembe

Anı.

Ne fotoğrafım var koyacak, ne de anlatacak bir hikayem:)))

Ahhh durun durun bir hikaye geldi birden aklıma;

Hamileyim o zamanlar, İstanbul' dayız ablamlarda, kısırlığımın bir anda sona erip, hamile kalmamın şokunu henüz hiç birimiz atlatabilmiş değiliz,

Ablamın eşi ve benim aramda geçen bir diyalog:)) Burada kendisi M olarak, bendeniz ise E olarak anılacaktır:)) Konuşmaları birebir hatırlamasam da şu şekilde bir konuşmaydı;

M: Ben bir çocuk daha istiyorum,
E : Ee anacım yardım etmiyosun ki hiç kıza, hem o yapmak istemediğine göre senin hamile kalıp doğurman gerek ( bende gevrek bir gülüş). Doğuramayacağına göre, şansın yok yani 2.çocuk konusunda...
M: Kızım sen bile hamile kaldın ya, ben hayli hayli doğururum......
E : Terbiyesiz!! (sırıtarak)

12 yorum:

Sibelbek dedi ki...

hamileliğin çoşkulu mutluluğu üzerinde olmayaydı, sadece terbiyesiz demekle yetinmezdin gibime geliyor :P
sahiden, hamileyken yok mu foton? görsek? :)))

ELİF dedi ki...

Sibelciğim, haklısın valla, hamileyken ayaklarım yere basmıyodu dicem ama tipimi görseydin külliyen yalan olduğunu anlardın:)))Nerdeyse ayaklarım toprağa gircekti kilodan, koyamam foto falan, göbeğimi görseydin küçük dilini yutardın:)))

sinem dedi ki...

Elif bence çok güzel bir hikaye bu ,fotoğrafta olmayıversin ya...

Adsız dedi ki...

:)) Dialoglar harika..

Ömer Tuna dedi ki...

Kendinle dalga geçmene hayranım harikasın:))

Sen Gelince dedi ki...

Ben doğum sonrasını fotonu görmüştüm... He he:P
Hamileliğini tahmin edebiliyorum yani:) Sahi sen nasıl verdin o kiloları:P

Tamam kızma:)Şimdi fıstık gibi hatunsun kabul ediyorum:)Bizzat gözlerimle gördüm hem de, öyle foto filan da değil:)

Deniz dedi ki...

valla bunları gülerek hatırlayabilmek çok güzel. Sonuç böyle olduğu için gülebiliyor insan...

Daha hamile kalamamışken bir akraba sofrasında gözyaşlarım boğazımda düğüm düğüm olmuştu bir kez.

Amaaaaan bu neşeli havaya gözyaşı maşı neymiş boşver :))))

haticesural dedi ki...

Hahaha çok iyi ya, enişte bey komik adammış :) Tabi şimdi komik geliyor ama o anda ne hissetiği bilemem.

K.T dedi ki...

Bende hamileyken foto çekinmedim diye bilirim aslında halen çekinmiyorum.Halen şişkoyum.
Hamileyken 3-4 pozum var. en sevdiğim blogumda. bakın super. Bir ara diğerini de koyarım o daha komik.

http://kuzeytan.blogspot.com/2009/01/kuzey-tan-ile-duygularm.html

Adsız dedi ki...

çok şirin ya:)kendiyle barışık bir hikaye:)güzel ve komplekssiz hatun:)

ELİF dedi ki...

Sinemciğim, benim çocuğum olmadığı zamanlardan kalma o kadar çok hikayem var ki,zaman zaman yazıyorum işte böyle,sağol canım benim.

Fatmacığım sağol:))

Esracığım,teşekkür ederim canım benim:))

Seldacığım, çok tatlısın sen ama:))

Özlemciğim, bu iltifatların üzerine dile benden ne dilersen:))

Denizciğim, olmadan önceki hallerimi görseyin....Kabus gibiydim...

Haticeciğim,komiktir, o zaman da hamileydim ya komik gelmişti:))

Kuzey Tan,gayet ince ve uzun görünüyorsun, beni görseydin,bidon gibiydim:))

Bengü dedi ki...

Elif abla, sen bir fıkra kitabı çıkarabilirsin bu maceralarla :) Öptüm şekercim. Darısı başımıza.