18 Şubat 2010 Perşembe

2 mim ve son durumumuz....

Önce haberler;
Rüyacığım 2.doz antibiyotik iğnesini dün akşam itibariyle oldu, ateş ve boğazlarda enfeksiyon var. Yemek gündüzleri yemiyor, ben eve gidince, -dikkatini saçma sapan konuşmalarımla ve şebeklik yaparak- biraz olsun yiyor ama üstüne gitmiyorum, tek isteğim hastalığı geçtikten sonra bunu alışkanlık haline getirmemesi. Keyif; ben eve gidince mızmızlıkla birlikte kendisini anca gösteriyor.
Bu sabah 05:30' da tekrar ateşlendi, şurubu tükürdüğünden, fitil devreye girdi.
Çok sakinim ama aslına bakarsanız o da.....

Şimdi günün konusuna gelelim;
Köşe bucak kaçtığım mimler -yok yok sobe diyelim bari, bazı arkadaşlarım bunu seviyo:)))- yakaladılar bu sefer.
Füsuncuğum ve Özlemciğim aç çantanı dediler...
Çantalar açılıyormuş, ben Rüya doğduğundan beri büyük çantadan çok sıkıldığımdan o yanımda olmadığı vakitler en küçük çantalarla dolaşıyorum, dolayısıyla içlerinde çok az eşyam oluyor, eskiden kullandığım çantalarda kendinizi bile bulabilirdiniz ama şimdi omuzlarım çok ağrıyor:))


İşte benim minik çantalarımdan biri, son zamanlarda yapıştım bu çantaya, çok sevdiğimden değil, 2 tane eşyayı çıkarıp başka bir çantaya koymak bile zor geldiğinden yani TeMbEllİkten:)))


Cüzdan, su kartı(bu neden çantamda benim yahu), sakız, telefon, anahtarlarım, hiç bir zaman kökünü kazıyamadığım fişler, ufak bir ruj (sabah evden çıkarken sürerim, bir daha da aklıma gelmez ruj sürmek ama koymuşum işte), Rüyacığımın çantama nasıl girdiğini bilmediğim tokaları.

Bu da Rüya hanımın çantası, evden çıkarken bana hiç unutturmaz sağolsun.
İçinde yok yok. 1 takım kıyafet( bebekken 3 takımdan az olmazdı), bez, kurulama bezi,krem olan cüzdan şeklinde bir çanta, pamuk kutusu, önlük,en ufak boyutlusundan en az 10 tane oyuncak, kraker kutuları, lasonil, çorap, ev ayakkabısı vs.
2.sobe de Işılcığımdan,
İşyerinizdeki masanızın üstünde neler var?
Sol taraftaki küçük masamda daha çok şey var aslında;
- ajandalar, kalemler, evraklar, küp kağıtlık, telefon, bir de Eskişehir magazin dergisi:)))
Masamda;
-Bilgisayarım, ajanda, takvim, kahve, kalü beladan kalma bir hesap makinesi, laptop...

Ben kimseyi sobeleyemiyorum çünkü en son ben cevap verdiğimden kimse kalmadı:)))

19 yorum:

Işıl dedi ki...

teşekkürler

füsfüs dedi ki...

aaa odanı ve mor koltukları merak ediyordum iyi ki koymuşsun ne tatlıymış:)
çantanı da çok beğendim ayrıca sakız kutusunu da başka bişey sandım:)) deli miyim neyim:)

ELİF dedi ki...

Işılcığım, rica ederim.

Füsuuuunn, deli kız, töbe estafirullah:))) Yaw hakkaten de benziyo ha, iyi mi?

Güneş Akay dedi ki...

Seni fotolayanda camdan yansımış :=))

Güneş Akay dedi ki...

Rüyacığım hemen iyileşsin, fitillerden kurtulsun inşallah.

sinem dedi ki...

Elifim çok üzüldüm inşallah bir an önce iyileşir Rüya'cık. Ünlü mor koltuklarını da gördük ya sonunda:)

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Rüyacım,en kısa zamanda iyileşir umarım..Mor koltuklarını bende merak ediyordum,resim iyi oldu:)

Mlke_Btkn dedi ki...

Şirin şey seni :D

balböcükleri dedi ki...

çok geçmiş olsun elifciğim.inş rüya bir an önce toparlanır

aysencifci dedi ki...

Oy kıyamam kuzuya. Çok geçmiş olsun Elif'cim. Öpüyorum

füsfüs dedi ki...

şimdi büyütüp baktım sen de pek tatlısın be
ya ben marketlerde de hep aynı yanılgıya düşüyorum, hakkaten benziyorlar:))

Mlke_Btkn dedi ki...

Töbe töbee Füsfüs ve Elif'cim sizi şiddetle kınıyorumm :D

gözde dedi ki...

Bi an önce iyileşsin Rüyacım. Çok geçmiş olsun Elifçim.

Sibelbek dedi ki...

Cüzdanının rengine bayıldım :)
Rüyacığımı öp, Tibet'in geçmiş olsun dileklerini ilet... iyileşecek kuzucuğum çabucak inşallah...

Ömer Tuna dedi ki...

böyle hasta olunca keşke ben olsam hastada o hep gülse diyoruz nerden kaparlar bu illeti bilmem. Acil şifalar.
Bu çantaların içinden bir biz çıkmıyoruz de mi? Ama senin ki iyi yani

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Aman geçmiş olsun miniğime...Kıyamam ona ben. Şu miniklerin hastalıkları çok üzüyor beni o kadar savunmasızlar ki, başkası ilgilenmese kendilerine bakamıyorlar ya içimi acıtıyor. Pipetle çorba falan içirsen. Sebze çorbası falan. Ya da mercimek. Öp nazlı Rüyacığı...

uğurlu gelecek dedi ki...

rüyacığa geçmiş olsun aman kış kış bu hastalıklara yaaa..
çantana ve rüyacığın çantasına bayıldım.. pek şıklar:))

haticesural dedi ki...

Aa Rüyacığıma geçmiş olsun diyorum öncelikle.

Çantanın içi boş sayılır. Ben de bu nedenle küçük bir çanta almaya karar verdim. :)

Odan bana çalıştığım günleri hatırlattı, kendime ait bir odam vardı :((
Ama seninki kadar düzenli değildi :)

ELİF dedi ki...

Güneş:))aynı şeyi düşündüm fotoyu koyarken,bakalım kim yazacak dedim:))

Sinemciğim, çok teşekkürler,amin, o kadar ünlü müydü yaw:))

Filizciğim, bilseydim daha önce koyardım:))

Melikeciğim; burdan şımaran bi surat ifadesi yapıyorum:))

Serpilciğim, çok sağol.

Ayşenim, ben de çok öpüyorum,sağol.

Füsunum, vallaha mı:)))datluyum die mi?

Melike, kınasan da benziyo kınamasan da:))

Gözdeciğim, çok sağol tatlım.

sibelciğim, ilettim canım, söylersin..

Esracığım, sorma yaa evden çıktığı da yok.

Bengüüü, gel de yap oralardan fikir vereceğine:)))Seninkiler gibi güzel olmas benim yaptıklarım.

Uğurlu gelecek, mersi canım.

Haticeciğim, en rahatı ufak çanta valla, al. Odam düzensiz olursa çok agresifimdir:)))