12 Şubat 2010 Cuma

Yanaklarım kırmızı, gözlerim devrik...Mahçubiyetten...


Şu elimizde görmüş olduğunuz Tırtılı, sevgili İlkay elceğizleriyle yapıp, şurda sizlerin beğenisine sunuyor, ben gördüğümde çok sevdim ve Rüya'nın da beğeneceğini düşündüğümden hemen aldım, 3 günde kargo elinizde diyor ya, onun için bu kadar çabuk geleceğini beklemiyordum, ertesi gün bi baktım kargocu kapıda hem de 2 tane kargoyla, hadi bi tanesini bekliyordum diğeri nedir ki diye bakarken gördüğüm isim, hemen yüzüme kocaman bir gülümseme ve şaşkınlık ifadesini yerleştirdi, çok yakıştı bana bu iki ifadenin aynı anda yüzümde belirmesi:)))

Allah senin cazırtını vermesin e mi? dedim gülerek:))) İkisi bir beyin fırtınası koparmışlar belli...
Böyle -herkesin, bu ne ilginç bir büro mobilyası rengi dediği- mor renkli koltuğumda, ayaklarımı kaldırıp, pırrrr diye dönesim geldi ki, anlatamam, yapamadım yanımda bankacılar vardı:)))
Seviyorum seni, hem de çok, iyi ki tanıdım seni, iyi ki.....Seni de... Cadılaaaarrrr....


Mutfağım kırmızı benim, çok yakıştı yerine, tam lavabonun önüne, gözümün orta yerine koydum, kalbimin üstüne daha doğrusu, her an göreyim diye....

Flash forward, arayıpta bulamadığımı bildikleri için göndermişler, daha ne diyeyim ben sana, dostumsun, canımsın....

12 yorum:

Işıl dedi ki...

ÖRGU OYUNVAK SEVIYOSUN NE GUZEL.BENDE YOLLMISTIMYA BEGENIYORU OLMANA MUTLU OLDUM

ELİF dedi ki...

Işılcığım çok seviyorum hem de, seninki de hep gözümün önünde dün akşam onunla da çok oynadı Rüya, rafta duruyo o hep oturma odamızda "bebe" diye istedi dün,oynadık birlikte:))

Sibelbek dedi ki...

keşke görebilseydim yüzündeki ifadeyi :)
sen de benim dostumsun, canımsın...
günün birinde de kapına dayanacağım, sırf yüzündeki ifadeyi göreyim diye :P

ELİF dedi ki...

Yaparsın, korkulur senden, o zaman çok şaşırmayacağım emin ol çünkü alıştırdın her an senden bişiler çıkacağına. Dün ağız tadıyla izlemek için pizza bile yaptım, Ulaş bey geç geldi,yarısını kendim yedim:))diziye de bu akşam başlayacağız umarım.Çok sarılıyorum boynuna, sıka sıka.

Deniz dedi ki...

Biz de seni seviyos

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ne güzel bir tırtıl oooo :) Eline de yakışmış miniğin. Gerçi kendi boyuyla bir neredeyse :) Ahh ne güzel dostluklar bunlar. Hep böyle kalın.

Mlke_Btkn dedi ki...

Ohh ohh allah muhabbetinizi arttırsın, bir gittik neler olmuş ahh bayıldım çok şekerler hepsi ne iyi dostların var deeemi ;)

ELİF dedi ki...

Denizciğim, yuppiii o zaman:))

Bengücüğüm,umarım, bak göreceksin süper bi yer bu blog alemi.Yaşasın blog kardeşliği:))

Melikeciğim, hem de ne iyi.Senin gibi:)))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

:( biraz ayrı kaldık ya...hemen ihmal!

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

beni de sevin :(

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

Güneş Akay dedi ki...

:)Çok güzel.. o ifadeni çeken biri olsaymışş..daha bir güzel olurmuşş.