22 Şubat 2010 Pazartesi

Aşk, gel gir dünyama...

Cumartesi akşam burdaydım.
1 haftadır anlatıyorum;
- Anneciğim, babanla benim işimiz var, sen Emine teyzenlerde yatarsın, sabah biz seni gelip alacağız , anlaştık mı?
Her seferinde cevap;
- I- ıh...oldu.

E gün geldi çattı, Emine teyzesine gittik, ben de biraz oturdum, o içerde oyuna dalmıştı bile..
- Anneciğim, ben gidiyorum, hadi öpeyim seni, dedim.
Koşarak geldi, sarıldı boynuma, en hızlısından öpücüğü kondurdu ve arkasına bile bakmadan döndü oyuncakların başına...
İlk defa ama ilk defa bu kadar huzurlu bıraktım onu, onun sayesinde...

Hiç sorun çıkarmamış, hatta yapmadığı cilve kalmamış ev ahalisine...Anneyi arayalım, gelsin mi? sorularına bile red cevabı gelmiş:)
Ama yine de sabah almaya gittiğimde taş gibi sarıldı ya boynuma, ömre bedeldi...

Pazar sabah bıcırığımı aldıktan sonra güzel bir kahvaltı yaptık, babaannelere gidip bıcı bıcı yapalım mı? diye sorduk; hı-hı dedi:)))
Afyon' da şifa bulduk termal suyunda, havuzlarda oynadık, fazla tepinmişiz ki Sertab' da, kese pakladı bizi:)))

O yolda uyuya kaldı, ben bi önceki geceden 3 saatlik uykuyla durmama rağmen uyuyamadım, gece su içer uyuyana kadar benimki.."Rüyacığım bak, suyunu iyice iç, uyumak üzereyim" dedim.
Sonrasını hatırlamıyorum:)))

8 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Ben demiştim Rüya üzmez anneciğini diye ama :)))
sen transa geçtin mi onu söyle şimdi???

ELİF dedi ki...

:)) Geçtim:))) hem de dibimde söyledi şarkılarını nasıl geçmezsin...Senin yerine de geçtim:))

Işıl dedi ki...

OHHH SEFAN OLSUN

Güneş Akay dedi ki...

O termallere benimde ihtiyacım var.. Ne iyi gelmiştir Sertab..

nilo dedi ki...

oooh süper şekerim, iyi eğlenmişsinizdir umarım:D bak minik kuzuda sorun çıkarmamış ne güzel:D

elif-kayra dedi ki...

neiyi etmişsin elifçim ,kıyamıyoruz bırakmaya ama kendimizede vakit ayırmak gerek değilmi...

Adsız dedi ki...

Çok iyi gelmiştir eminim canım..Arada böyle kaçamaklar iyi oluyor..sık sık yapmayı istiyor gönül ama, gönülün yarısından çoğunluğuda ille de bebeğim diyor..

ELİF dedi ki...

Işıl, sağol canım:))

Güneşciğim, sertab'ta,termalde iyi geldi valla, tavsiye ederim..

Nilocuğum, çok şükür çıkarmadı da huzurlu gittim.

Elifciğim, çok vicdan meselesi bu ama şart gerçekten.

Fatmacığım,büyüseler de birlikte yapsak di mi, en güzeli:))