4 Şubat 2010 Perşembe

ben 31 yıllık, sen 19,5 aylık...


Benim hayatımın ilk 6 yılı silik zihnimde bilir misin kuzucuğum..Senin hayatının ilk 6 yılı benim de bebekliğim, çocukluğum olsun olur mu?

Ben de anne sevgisini, anne sıcaklığını, sarılmayı, nazlanmayı, ihtiyacı bu 6 sene de seninle birlikte öğreneyim olur mu?

Ben de sabahları uyandığımda, kafamı anne omzuna koymanın huzurunu seninle birlikte yaşayayım olur mu?

Ben de dakikalarca anne tarafından öpülmeyi yaşasam?

Geceleri uyumaya gittiğimde benim de saçlarım senin gibi okşansa, ben de uyurken senin gibi sessizce seyredilsem...

Ağlasam ben de, içinde % 90 naz olsa...

İltifatlar alsam senin gibi..



İkimiz aynı anda keselim tırnaklarımızı, ayak tırnaklarımızı keserken düşünelim ikimiz de nasıl gıdıklandığımızı...



Kıyafetlerimin değiştirilmesi, oyun oynamaktan dolayı dakikalar sürse, okşansa bacaklarım seninkiler gibi...

Anne kadar sevilenle değil gerçek anneyle....

Benimle paylaşır mısın ilk 6 yılını, tutar mısın minicik ellerinle benim tutulmamış ellerimi...

*

Bilir misin kuzucuğum, ben seninle öğrendim birine ait olmayı...Yok yok ait olan sen değilsin...

Ben sana ait olmayı seçtim son 19,5 aydan beri...

*

İnsanın ömrü 30' undan sonra değişirmiş derler...Bambaşka bir boyuttayım ben artık, daha umutlu, daha özgüvenli...

20 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

bütün anneler çocuklarıyla bir kez daha doyasıya yaşarlar çocukluklarını bitanem.... Şükürler olsun yaşadıklarımıza... Allahım sevdiklerimizle güzel bir ömür nasip etsin. Ellerine sağlık ve tekrar mutlu seneler.

Unknown dedi ki...

Aynen öyle :)
Değişiyor hem otuzundan sonra hem çocuktan sonra...

nilo dedi ki...

Hem çok mutlu etti yazın beni hemde ağlattı... Minik adam benim çocukluğuma çok benziyo, kendimle tekrar yaşıyo gibi hissediyorum bazen... Sevgiler...

NALAN dedi ki...

çok güzel görünüyorsunuz...
bir ömür boyu mutlu olun..
birbirinizin yamaçında olun...
sevgiyle dolu olun..

Işıl dedi ki...

ağlatman beni sızlatman beni
diye bı turku geldı aklıma nedense

aysencifci dedi ki...

Elif'cim ağlattın beni:(
Hiç ayrılmayın inşallah! Neler geçiyor yüreğimden anlatamam...
Öpüyorum

gözde dedi ki...

Harikasın Elifçim, yüreğine sağlık. Annelerin duygularına tercüman oldun. O kadar içten yazmışsın ki tebrikler..

Sibelbek dedi ki...

Mutlu yıllar Elifim.
Biliyorum ki Rüya, senin rüyalarında bile görmediğin kadar güzel bir ömür verecek sana... kalpleriniz hep beraber atacak sizin, iyi günde de kötü günde de... Allah seni sevdiklerinden, sevdiklerini senden ayırmasın.
İyi ki varsın... Nice yıllara...

Deniz dedi ki...

Bugün senin doğumgününmüş Elifcim,bundan sonraki yıllarında tüm 'rüyaların' gerçek olsun...

-Ne kadar gençmişsin sen;-) Sadece 31 mi :))

Mlke_Btkn dedi ki...

Heyy 0-6 yaş gurbu ben sizi yirimm yirimmm :D

Ahh allahım ayırmasın sizi hep böyle el ele gülün inşallah çok güzelsiniz bayıldımmmmmm...

sizi çok seviyorum ben be yaa gerçekten bakk ;)

Çok hayırlı bir yaş yanlız hee şişşşt ;)


öpüyorummm ikinizi de tahmin edemeyeceğin kadar çok...

evrim dedi ki...

maşallah..muhteşem bir fotoğraf..nice yıllara...

Sen Gelince dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun, kızınla, kocanla, mutlu, mesut nice nice yıllarınız olsun... Noluyoruz ya? Bu gün mutluluk günü, bu duygusallık niye? Ben zaten her daim duygusal moddayım ona göre:)

Adsız dedi ki...

Geç te olsa; Güzel yürekli güzel kadın,iyi ki doğdun...
Ailenle, prensesinle; mutlu, neşeli, bol kahkahalı ve sağlıklı nice nice senelere..
Duygularını ne güzel dile getirip yazmışsın, kendi çocukluğuma uzandı düşüncelerim..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

30 lu yaşlara bir bebekle girenler şanslı bence o buhranı daha az hasarla atlatıyor:)gibi..
geç ama güzel dileklerim var sağlıklı huzurlu ve sevdiklerinle uzun yıllar birlikte olman dileğiyle:)
sevgimle

elfeyp dedi ki...

Ağlattın beni sabah sabah!!
19 yaşına gelsin Rüya, sen de biraz menapozlan, gözlerin dolsun yine üni haberini alınca, yine buralardan okuyalım :))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Rabbım anneliği her isteyene hak edene sunsun..
Kelımelere sığmayan her gün cogalan coğaldıkca cok şey veren bır duygu..
Tarıfı yok anlatımı yok işde !

Elif ;
Kızınla beraber sağlıklı mutlu ömürler senınle olsun..
Yüzünüzden tebessümler , yüreğinizden sevgiler eksık olmasın..
RABBIM yaşamınızda güzellıklerı eksık etmesın..

Sevgilerle...

ELİF dedi ki...

Burcum, Şükürler olsun...

Fundacığım, değişti valla,eskiden olsa inanmazdım..

Nilom ağlama, mutlu olun hep minik adamınla...

Nalancığım, çok sağol canım benim.

Işıl, bak doladın dilime..

Ayşenim, senin ağlamana kıyamam ben, mail atsana bana neler geçiyor yüreğinden...

Gözdeciğim, böyle yazdığım yazılar 2 dakika içinde dökülüyor ya ben asıl ona şaşıyorum.

Sibelim, seni tanıdığım için de çok şanslıyım bunu bil.

Denizciğim,gencim tabi:))daha yaşanacak 69 yılım daha var:))

Melikeciğim, ben de seni çok seviyorum tatlım, edepsiz seni:)))

Evrimciğim teşekkür ederim.

Özlemciğim, sana dokunsam ağlarsın sen,duygusal kedim,teşekkür ederim.

Fatmacığım,sen de çok güzel yorum yazmışsın,mutlu oldum canım çok sağol..

Seldacığım,çok sağol güzel dileklerin için.

Elifciğim canım adaşım, umarım hiç ayrılmayız biz di mi?çocuklarımızın düğünlerine bile geliriz ne dersin?

Sevil, yok gerçekten tarifi,anlatımı,çok güzel dilekler bunlar teşekkür ederim.

füsfüs dedi ki...

canım benim yoktum ben geç kaldım
doğumgünün kutlu olsun, iyi ki varsın, iyi ki tanıdım seni ve rüyayı
anne kız ne tatlısınız:)

R. Berin Tuncel dedi ki...

canım geç kaldım ama iyi ki doğmuşsun ve melek Rüyayı dünyaya bağışlamışsın...

ELİF dedi ki...

Füsuncuğum, çok teşekkür ederim canım benim, ben de sizi iyi ki tanıdım, çok mutluyum tanıdığım için.

Sirar, çok sağol.