30 Mart 2010 Salı


Arayan, yorum yazan, mesaj atan herkese binlerce teşekkür öncelikle...

Birkaç gündür yazamamamın tek sebebi Rüya'nın rahatsızlığı değil, işlerimin yoğunluğu ve koşuşturmalardan dolayı içimden gelmemesi...

Rüyacık iyi...Dün akşam doktora gittik; bu tahlillere göre şeker olması imkansız, boş yere endişe etmişsiniz dedi...Öksürüğü geçtikten sonra, önümüzdeki hafta bağırsak sorunu için geniş bir tahlil yapılacak ve içimin rahat etmesi için şekerine de bakılacak...Aslında ben çoktan rahatladım bile....

Pazar günü Bursa'daydık, esas amaç yapı fuarına katılmaktı ama ben İkeaya uğramadan gidemezdim:)))
Bebeğim hem giderken hem dönüşte uyudu, o yüzden hiç huysuzluk yapmadı, seviyorum onu:))

Anlatmadan geçmeyeyim,unutmamak adına;

Dün hastanede sıramızı beklerken, 3-4 yaşlarında bir çocuk sürekli ağlıyordu ve babasının kucağından hiç inmedi,sanırım çok ateşliydi, yanımızdaki koltuğa oturdular ve ağlaması devam etti,
Rüya memesini sordu bana, elimdeydi, ben de unutturmak için dikkatini başka şeye yönlendirmeye çalışırken bir kez daha sordu memesini, bende anneciğim, tutuyorum ben dedim, istedi, verdim....
Elimden aldı, koltuktan indi, götürdü çocuğa uzattı memesini, "al" dedi...
Hani bir anda insanın gözyaşları gözlerine doğru hücum eder ya, öyle oldum işte ben...Ama tuttum onları...

Çok mutlu oldum, bir kez daha çok sevdim....

Sevgi öğretilebilir birşey bence, öğretilmeli birşey hatta...
Sevecenlik karakter bence... Seviyorum sevecen kalbini...
Sevgiyi ben sana öğretmeye çalışırken, bir bakıyorum ki sen de bana öğretiyorsun...Benimki bilinçli, seninki yürekli....

18 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Yerim ben onun paylaşan yüreğini :)) büyümüş de gönül alıyomuşşşş.... kıyamammm :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ohh canım çok sevindim iyi olmasına bizim buralardaymışınız. Ah varya bizimde davetli olduğumuz bir doğum günü olmasaydı oralara doğru gelmeyi düşünüyorduk ama kısmet.
Zaten varya onlar bizden çok daha temiz ve sevecenler insan ilişkilerinde.

elfeyp dedi ki...

Çook öptük kocaman gözlerinden rüyacığın..

Işıl dedi ki...

benımde gozlerım doldu canım yaa

Adsız dedi ki...

iyi olmasına çok sevindim..
rüya, sevgi, çocuğu, aşk çocuğu bence.. yazdıkların öyle anlaşılıyor.. bunu hissediyordur.. sıcak kalpli bir prenses..

Burcu.. dedi ki...

Çok güzel, çok anlamlı bir anektod bu. Sevmeyi sevmek ne güzel birşey.

İyi olmanıza da ayrıca çok sevndim, geçmiş çok şükür..

meltem dedi ki...

kuzummm benim güzel gözlüüm.. beni de duygulandırdı:(
hayatındaki en değerli şeylerden birini ağlayan bi arkadaşına verebilecek kadar kocaa kapli kızım benim
maşallaahh
ühühühüh kıs ağlıcam şimdi:(

Ömer Tuna dedi ki...

Yüreği ne kadar büyük boncuk gözlümün. Çocukların hepsi aynı gözümde biz büyüyünce mi bozulduk?

Sibelbek dedi ki...

Boncuk gözlümden başka bir davranış beklemezdim zaten, yesinler onu... Bursa'dan İstanbul'a doğru bir uzansaydınız :P

chunlibeauty dedi ki...

yaa benimde gözlerim doldu :) Allah bağışlasınn iyi olmasına bende cok sevindim :)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Rüya mızın iyi olmasına çok sevindim..
Rabbim dert verip derman aratmasın özellikle cocuklara..

Çocuklar biz büyüklerden daha hoş görülü ve daha sevgi dolular.Paylaşımı bizden daha güzel yapıyorlar o minik yürekleri sevgi seli ile kaplı..

Yaşamın güzellikleri her daım sizlerle olsun dileklerimle..

Sevgiler..

Ege Sönmez dedi ki...

iyi olmanıza çok sevindim tekrardan geçmiş olsun. Boncuk gözlüm kıyamazmışta en sevdiği memesini paylaşırmış çok duygulandım valla.

elif ada dedi ki...

Oh ben de rahatladım. Ne olur hiçbir çocuk hastalanmasın. Hepsi çok iyi, çok mutlu olsunlar

Sen Gelince dedi ki...

Bazen o küçücük bedenlerinde bizden daha büyük bir yürek taşıdıklarını düşünüyorum... Ve demişsin ya gözyaşlarım gvzlerime hücum etti diye... Bende bile ta burdan aynı etkiyi yarattı...

balböcükleri dedi ki...

cnm geçmiş olsun anca şimdi gelebildim.ama daha iyi olduğunu duymak güzel

Deniz dedi ki...

çok haklısın bence de öğretilebilir bişey... boşuna gitmişsiniz ıKea'ya... Evinizin her şeyi o :-PP

derya dedi ki...

çokkk etkilendim aferim rüya güzele ;) size daha öncede söylemiştim şimdi sizin sözleriniz daha açıklayıcı oldu, rüya yürekli bir kız çocuğu(darısı başıma) bende seviyorum onu ;)

ELİF dedi ki...

Burcum, yufka gibi yüreği:))

Sibelciğim, karşılaşsak ne güzel olurdu ben arada geliyorum oralara...

Işılcığım, sen de az duygusal değilsin hani:))

Elifciğim, ben de senin minişleri öptüm..

Esracığım, çok teşekkür ederim...

Burcu, sevmeyi sevmek ne güzel demişsin...

Meltemciğim, di mi ama o meme ne kadar önemli demek ki ağlayana onu veriyo:))Duygusal kedisin sen de:))

Esracığım sanırım biz bozulduk:))

Sibelim uzancaz uzancaz:))

Chunli, çok sağolun:))

Sevil, çok paylaşımcılar gerçekten, yediği şeyden asla bana vermeden geçmez, kocaman kalpleri var bunların..

Ege sönmez, demek ki o ağladığında en çok memesini seviyo:))

Umurcuğum, evet yaa hastalıktan bıktık ya...

Özlemim, senin de kalbin büyük ondandır:))

Serpilciğim,hoş geldin,sağol canım.

Deniiiz, deli kızım:))Hee nie gittik ki biz, zaten ev İkea:))

Deryacığım darısı başına, çok teşekkür ederim...