23 Mart 2010 Salı

Aydede


Bugün bakıcımızın özel bir işi vardı,

dün akşamdan Rüyayı bırakacaktım, bugün iş dönüşü almaya gidecektim,

dün bıraktım onları, gayet güzel beni gönderdi,

bizde eşimle Rüya doğduğundan beri ilk defa sinemaya gidecektik,plan böyleydi,

gittik de...

Ama filmin ikinci yarısında telefon geldi; Elif, durmuyor, anne diye tutturdu dedi...

Çıktık,

Gittim aldım,

Beni görür görmez Aydede'yi sordu,

Gel bakalım Aydedeye, dedim...Saat 23:00 civarı.

Bindirdim koltuğuna, yol boyunca Aydedeyi takip ettik,

Ben ona göstermeye çalıştım, bir yandan da gözyaşlarıma engel olamadım;

Konuştukça sesimin tonundan ağladığımı anlamasın diye hep yutkundum;


Onu almaya gidememek durumunda kalmaktan korktum....

Ölmekten korktum...

Eğer ben dönemeyecek olsaydım, onu kimler avuturdu, nasıl avunurdu diye düşünmekten ağladım...

Bundandı gözyaşlarım...


Eve geldik, arabadan indik, ikimizde baktık gökyüzüne...


Aydede öyle parlaktı ki....
Çok sarıldık...



Foto; alıntıdır

Not: Meğer bilgisayarda fotoğraflarımı görmüş, ondan durmamış...

27 yorum:

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Ayyy ağlattın beni Elif.. :( Bende bazı durumlarda düşünüyorum bunları. 3 yaşında bir oğlum var.
Allah bizleri onlarsız, onları da bizlersiz bırakmasın hayırlı beraber ömürler versin inşaallah...

Unknown dedi ki...

Anne olunca,böyle korkular sarıyor değil mi içini?

Hiç düşünmemeli aslında..Onunla geçirdiğin her anın kıymetini bilmeli,sevmeli,sevmeli..

Sevgiler
Pınar

elif ada dedi ki...

Ben de hep aynı şeyi düşünüyorum ve hayatımda ilk kez ölmekten bu kadar çok korkuyorum

Unknown dedi ki...

Düşünmeyin arkadaşlar, Pınar'ın dediği gibi anı yaşayın, Allah hepimizi çocuklarımızla mutlu, huzurlu ömürler versin.

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

allah hepimize hayırlı ölüm nasip etsin o yarattı o alacak sen kendini neden üzüyon ki böyle şeyler düşünüp. Yapma bunu sen gözyaşını göstermesende o anlar canım arkadaşım seni ve rüyayı öptüm.kendine iyi bak ve üzme.

Sibelbek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ege Sönmez dedi ki...

okurken boğazımda koca bir düğüm oluştu aynı korkuları bende yaşıyorum ama kötü düşünmemek gerekiyor allah sizi hiç ayırmasın tabi tüm anne baba ve evlatlarını

Adsız dedi ki...

Kendi parçasını geride bırakmak düşüncesi insanı müthiş korkutuyor..Akla bile getirmemek lazım böyle düşünceleri..Ama insan engel olamıyor bazen böyle düşüncelere..
Allah Korusun Elifçiğim..

Ege Sönmez dedi ki...

okurken boğazımda koca bir düğüm oluştu aynı korkuları bende yaşıyorum ama kötü düşünmemek gerekiyor allah sizi hiç ayırmasın tabi tüm anne baba ve evlatlarını

Güneş Akay dedi ki...

Canım benim ya bu durum beni de çok korkutur.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

RABBİM Hiç bir evladı annesiz , Hiç bir anneyi evlatsız bırakmasın..

Çocuklarla birlikte bizlerde içimizde sakladığımız ne çok duyguyu dışa vurur olduk özellikle duygusal ruhumuzu..

evrim dedi ki...

günlerdir aylardır ifade edemediğim duygu işte bu!! çok çok teşekkür ederim...duru olmadan yaptığım hiç bir şeyden zevk alamıyorum yani ilk 1 saat belki mesela yemeğe gidiyoruz arkadaşlarla eğlenmeye falan ama 1 saat içinde benim içimi çok garip bir duygu kaplıyor kimseler anlamıyor beni ne eşim ne de bir başkası abartıyorsun diyorlar..geri dönememe bir daha kuzuma sarılamama, ben olmazsam onu kim avutur korkusu..işte buldum!! çok teşekkür ederim elifcim işte bu duyguyu biraz törpülemeliyim şahsen ben!

Sen Gelince dedi ki...

Ay kıyamam ben ona... Aynı duyguları zaman zaman ben de yaşıyorum... Harika bir anne değilim elbet ama annesizlik başka bir şey:(

Sibelbek dedi ki...

Beni de ağlattın ama :(((

düşünme böyle şeyleri, bir bakıyorsun sarıp sarmalayıveriyor seni. hayatın gerçeği buymuş gibi etkiliyor gününü, günlerini...

kızın annesinin her anın tadını çıkaran bir anne olduğunu görüyordur eminim... Allah ayırmasın sizi...

NALAN dedi ki...

kıyamam ben size..
Aynen elif'cim aynen anlattığın gibi hep geri dönememe yanında bir daha olamama korkusu var yüreklerimizi bir yerinde emin ol..
kimisine tuaf gelsede kimisi abartma dese de ...
Allah sizi ayırmasın hiç...

sevgiler canım..

Mlke_Btkn dedi ki...

De get bee!!!
Hayretsin he töbe de çabuk, tabii ki hjepimizin korkusu ölmek, ölümden değil korkumuz tabii yavrularımızın bizsiz kalacağından (kendimi dayı'ya benzettim) ama sus ağzından yel alsın bi daha duymim hıııı!!!!!

xxx dedi ki...

naptın sen ya.. mahfettin beni.. düşünme böyle şeyler. uzak tut aklından.. allah hiçbir çocuğu annesiz bırakmasın..

Betül dedi ki...

hepimizin zaman zaman yaşadığı korkular bunlar Elifcim.Çok haklısın.
Aydede ye bizde bakarız her akşam:)

Yelish dedi ki...

sonra gunes dogdu , oturdun bunlari yazdin ve Ruyanin butun blogcu teyzelerini aglattin.
Bende dusunuyorum bazen.
Hatta (gulmeyin) evlendigini gorebilecek miyim acaba , anasiz babasiz evlenmesin , yaninda olalim , destek olalim diye bile dusundum...siyiriyor muyuz ne ?


Aslinda sen orda kaslarini catacaktin
kizim kirk yilda bi sinemaya gittik , bi rahat vermedin yahu diyecektin ...ama oyle olmuyor iste
:)

Işıl dedi ki...

ufff bende babaları ıcın dusunurum.kızlarım onu görmedilermi hıc durmuyorlar

Deniz dedi ki...

ben de ağladım sayende :((((
zaten geçen gün aynı şeyleri hissetmiştim, depremde annesi ölen çocuk haberinin ardından... Ama düşünmemeye çalışıyorum:((((((

Biliyor musun biz de dün gece oda oda dolaşıp aydedeyi kovaladık birlikte

ELİF dedi ki...

Maşallah hepiniz de ağlakmışsınız:)))
Düşünmeyin arkadaşlar böyle kötü kötü şeyler:)) Hepinizi seviyorum:))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bu annelik pek bi yaman bişey. Daha dün bende ağlıyordum oğlumun bir önceki akşam iş dönüşü beni görünce onca milleti yara yara yüzünde olanca gülümsemesiyle bana koşusu aklıma gelince ve bize ne kadar muhtaç olduğunu düşündükçe yaşlar gözlerimde boşandı.

K.T dedi ki...

Ağlayanlara bir artı da benden. İster istemeden geliyor bu düşünceler ama bence de boşverip anı yaşayalım.
Kimse sevdiklerini kaybetmesin.

burcu dedi ki...

aklıma gelmiyor değil bazen.hemen unutmaya çalışıyorum.allah analı babalı büyütsün ne anlamlı bir sözmüş meğer.

meltem dedi ki...

ay elif nedir ben senden çektiğim yaa?? kısıım bak salya sümüğe çok müsait bi baaayanım niye yapıyon sen böyle yaaa:(((:(:(:
ama bişi söylim mi bazen benimde aklıma gelir böyle şeyler hönküre hönküre ağlayasım gelir.. korkarım bize bişey olursa kim tutar yavrumun elinden kim sarar sarmalar kalbini diye:(:(:(

Zeynep'in Defne'si dedi ki...

Okurken boğazım düğümlendi. Kızım Defne de ara sıra eşimle yemekte veya sinemadayken beni tutturuyor. Neyi bölmüş olursa olsun, onun yanına gidebildiğim için şükrediyorum hep. Allah hepimize çocuklarımızı büyütecek kadar ömür versin...