31 Mart 2010 Çarşamba

Öğreniyorum(z).



Soğuk bizim buralar....

Sabahları hele buz...

Soğuk havalardan mıdır? Hastalığının verdiği mızmızlıktan mıdır? Yoksa 2 yaşın ayak seslerinden midir? benim bu tahammül ivmemin düzensiz bir seyir göstermesi?

Sanırım hepsi...

Bazen 10' a kadar saymak, odayı terk etmek, derin derin nefes almak bile yetmiyor...

Ben bile kendimden korkarken bazen, o ne yapmalı??

Onun inadından öfkelendiğimi anlayıp, ağlamasını yarıda kesip, bana yapmacıktan yaptığı çok belli olan gülümsemesiyle dibime girmesi kimin daha olgun olduğunu gösterir....Onun, benim değil...

Başım ağrıyor, dediğimde, minicik parmaklarını saçlarımın içine sokup masaj yapma hareketi, 2 yaştan çok daha büyük bir incelik...

Ah mızmızlık terk et bizi, ikimizden de...

Foto:Alıntıdır.

10 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

hatta dördümüzden ;)

NALAN dedi ki...

o mızmızlık bu aralar bizim oralarda da kol geziyor elif'cim..

Sibelbek dedi ki...

bir geliyor bir gidiyor işte Elifim... bu arada dediğin gibi, biz onlar kadar olgun olamıyoruz :(

Emine dedi ki...

Elifcim dileklerine katılıyorum.Umarım biran önce gider bu mız mız haller...Bizde farklı değiliz..

sessiz kelimeler dedi ki...

Elifciğim benim iki tane çocuk ikiside okula gidiyor inanki okadar sıkıntıları varki onlar büyüsede sorunlar mızırtılar bitmiyor her gün başka bir şeyle geliyorlar.Allah hepimize çocuklarımızı yetiştirirken yardım etsin.Sevgilerimi bırakıyorum.

Adsız dedi ki...

Ben onun inceliğini seveyim..Çok tatlısın Rüyacığım..

elif-kayra dedi ki...

al bizdende okadar , ama bahardan diyorum ben , sende öyle düşün :))))

Güneş Akay dedi ki...

Bizim çocukların mızmız dönemleri de geçecek Elifciğim :=)

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

katılıyorum sana elif bizdede o mızmızlıklar acayip seyretmekte helede babnne ve dede yanında bana nefes aldırtmaz oluyor resman gidin lannnnnn :(mızmızlıklar

Sen Gelince dedi ki...

Geçecek, geçecek... Geçecek mi?