17 Mart 2010 Çarşamba

Saklambaç


Dün ben koltuğun öbür ucunda oturuyorum, herzaman ki gibi duvarla koltuk arasındaki daracık yere sığarak benden saklanıyo,
Ben "aa rüya nereye gitti yaa, az önce buradaydı, hu huu Rüyaaa" diye aramaya başlıyorum güya:)
Ses yok..
Sesimi komik şekillere sokarak "Rüyaaaa" diye bağırmaya başlıyorum,
Koltukların arasından nasıl bir kıkırdama, ölüyo gülmekten:))

Sonra,
"Acaba Rüya koltukların arkasında olabilir mi ki?" diyorum,
Ses geliyo;
"Hı hı" :)))

O cevaptan sonra bana da kalkıp, o bulunduğu daracık yerde onu mıncıklamak kalıyo:)))



18 yorum:

derya dedi ki...

bende yerimmm bu akıllı bıdığı ;)

Işıl dedi ki...

ayy butun cocuklar aynı yaa.ben bazen cok sasırıyorum gercekten inanıyolar saklandıklarına sena kafasına pecete ortup nene gok (sena yok)diyooo

Deniz dedi ki...

ayyyy elif bayıldım kıkırdama fotorafına

Mlke_Btkn dedi ki...

Kikirik, tipe bakk zaten bir avuç heheheh :))) bir yumulucamm, kaybolucak..

Unknown dedi ki...

Bizimki de senin kızınn yaşlarında,hep aynı yere saklanırdı..Bulunca da salya sümük ağlardı..
Çok tatlı minnoşun maşallah.
Sevgiler
Pınar

Burcu.. dedi ki...

bu koltuğun arasına kıvrılan bıdık yenmezde napılır :))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH !
Ay parcası gene çok şirin..
Mıncıklamamak elde mi ?
Rüya cık ben seni öpsem annecik kızar mı ki bana !
Kızma sın annecik çok tatlısın elde değil RABBİM nazarlardan esirgesin seni.

Sibelbek dedi ki...

ne güzelsin Rüya sen öyle yaaa!!! maşallah sana maşallah!!! saklambaç oynamaları süper bu bücürlerin. bizimki saklanmayı beceremiyor, "Tibet kaybolmuş" dedin mi "buydaaa" diye çıkıyor meydana :D

Sen Gelince dedi ki...

Bak gelirim, gaza getirme:)

Emine dedi ki...

Fotoğrafa bak ya,nasıl mutlu maşallah.Nasıl yenmez bu kuzu yerim ben onu...

Adsız dedi ki...

:)) Canım benim..Ne tatlı gülüyor,ömrü hep gülücüklerle,neşe içinde geçsin..

Ömer Tuna dedi ki...

valla tam ısırmalık hepsi aynı hepsi:))

Güneş Akay dedi ki...

Ayy çok şekerr:=) Bizimde favori oyunumuz..

elif ada dedi ki...

Bu bıdıkları hemen oracığa sıkıştırıp yemek lazım

elif-kayra dedi ki...

çok eğlendiği her halinden belli rüyacımın, çok seviyorlar şu saklanbaç olayını, ne yalan söyliyeyim ben bile çok seviyorum :)))

xxx dedi ki...

ye onu benim yerime.. ısır baldırlarından.. benim kız, bazen o daracık koltuk aralarına zorla benide oturtuyo ama sonra ben sıkışıyorum oralarda zor çıkıyorum, gerçekten. artık girmiyorum.

Yelish dedi ki...

bizimki yakalaninca iki eliyle gozlerini kapatiyor , o beni goremeyince bende onu goremiyorum saniyor .

Fotografina baktimda ,gozlerinin ici guluyor yaaa
gel de minciklama !

Işıl dedi ki...

GÜNAYDIN