15 Mart 2010 Pazartesi

Bu sabah kalktığımızda kar vardı...Ne şaşkınlık...

Dereceye baktım 1 yazıyordu...

Dün sabah kalktığımda ise her yerim ağrıyordu, burnum tıkalıydı...Ne şaşkınlık...

Feci gribim..

Pazar günüydü ama sürekli elimden tutup "anne del" diyen bir bücür olduğu için dinlenemedim...

Ben yattıkça o sıkıldı...

Bir ara dans ettik, Cem Karaca' nın eski bir şarkısı vardır "Gel efendim gel gel gel" diye, Oynarken " Gedimm" dedi.:))

Üst üste 2 kere kaka yapmıştı..
Kızım ne zaman yaptın bunu? dedim..
Saati gösterdi " di"(bir) dedi...

Kırmızı ışıkta durduğumuzda yeşil yanınca, Şeşiill diye bağırıyor:)))
Biraz ağlasana kızım diyorum,
vücudunu ağlama halinde hareket ettirip, suratını ağlama şekline sokup, anneee diye ağlıyormuş numarası yapıyor,


Gerçekten ağladığında, "çık dışarda ağla, ağlaman bitince de gel" diyorum, çıkıyor odadan, ağlıyor susup geri dönüyor, Bitti Mi? diyorum, Hı Hı diye cevap veriyor.

Bir de birşeyi okuma numarası yok mu? Okuyormuş gibi yapıyor, ağzında bir sürü anlamsız kelimeler, gözüne de iyice yaklaştırıyor okuduğu şeyi, bayılıyorum..


Şu sıralar çok şeker çook...

11 yorum:

füsfüs dedi ki...

aaa kar mı? burası günlük güneşlik ne farklı.
rüya hakkaten çok tatlı yaw

GüCüBe dedi ki...

Rüyanın gerçek ağladığında ki davranışı çok hoş :=)
Kar geldi demek, buraları terkedeli çok oldu..

NiLaY dedi ki...

masallah diyorum :)) bu aglama olayina ben de bayildim, denesem mi acaba Nil'de :))

Deniz dedi ki...

ben de bayıldım:)

Ayrıca da mor giyerek kalbimi bir kez daha fethetti

Sibelbek dedi ki...

geçmiş olsun canımcım. ben de çok fenaydım hafta sonu ama dediğin gibi seni bütün bir hafta bekleyen bir velet olunca evde dinlenmek pek mümkün olmuyor :)
bu bücürler pek bi numaracı olup çıktılar başımıza. Allah sonumuzu hayıretsin :D

sessiz kelimeler dedi ki...

canım her anne gibi sende yovruna bayılıyorsun onlar o kadar tatlıki her yaptıkları hoş geliyor.Güle güle büyüt yavrunu.

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

maşallah güzel kızımıza onlar harika annesi ,neşe kaynağı kendinize iyi bakın:)

Sen Gelince dedi ki...

Ben de bayıldım... Bu sabah buraya da kar yağdı (yağmurla karışık tutmadı ama). Ve Nilsu da yeşil ışık yanınca şeşil diyor:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha bu aralar grip gene geziyor ben hariç maşallah evde herkeste bir burun akıntılı grip olayı var. Geçmiş olsun. Senin kız çok bilmiş yaaa.Bayılıyorum ona.

ELİF dedi ki...

Füsunum, öğlene kadar da erimedi yani o derce soğuktu..

Güneşciğim, pıtp pıtı çıkıyo odanın dışına ağlıyo ağlıyo geri geliyo, o arada benim de sinirim geçmiş oluyo:))

Nilay dene, ben öylesine demiştim hemen çıkmıştı odadan o günden beri diyorum:))

Denizciğim, ben de çok severim moru.

Sibelciğim, seninkine kimse yetişemez:))

Sessiz kelimeler, çok teşekkür ederim.

Hülyacığım, siz de...

Özlemciğim, bi buluşturamadık bu bızdıkları.

Sibelciğim, çok sağol canım.Evet ya feci bi salgın var, dikkat etmek lazım.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ben de çok hastayım :( sana geçmiş olsun biricik dostum... o kurabiye suratlıya da sööle, az kaldı gelip yiiicem onun o tatlı yerlerini :)))