26 Mart 2010 Cuma

?











Perşembe sabah saat 05:30 'da sesiyle fırladım yataktan, bildim ama, aynı ses, kusuyor, öyle yediğini falan da değil avuç avuç balgam..İlk önce beyaz sonraları sapsarı...Yine gittim hastaneye, yine serum, hemen kendine geldi serumdan sonra...Hatta yapmadığı şebeklik kalmadı oralarda:)) Burnuna buhar tutulan, ağlayan çocukların taklitini yapıyo sıpam, hemşire ona da verdi buhar maskelerinden:))


Bu gece iyiydi, ama iştah yok, yarına düzelir...


Pazartesi geniş bi test, tahlil olayına girecek bebeğim çünkü Perşembe günü tahlillerde şeker sonuçları çok iyi değildi, ya o anki durumdan dolayı şaşmalar oldu ya da bizi bir şeker illeti bekliyor...


Çok tedirginim...

Not:Fotolar cepten çekilmiştir.

40 yorum:

Adsız dedi ki...

Nasıl üzüldüm şu anda:(( Çok çok geçmiş olsun Elifçim..Yavrum benim yaa..

Işıl dedi ki...

gecmıs olsun

nilo dedi ki...

kuzuuuum benim, çok geçmiş olsun canım yaaa:(( çabucak iyileişr inşallah...

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Ah kıyamam canım benim. Çok geçmiş olsun annesi, Allah acil şifalar versin inşaallah.
Umarım tahlil sonuçlarınızda iyi çıkar...

senem dedi ki...

Çook geçmiş olsun. İnşallah herşey yolundadır. Ama merak etme, kötü birşey olsa bilirdin, hissederdin sanırım. Rüya çok mutlu, neşeli bir çocuk.

İyi haberlerinizi bekliyoruz.

derya dedi ki...

ama anladım bişi olduğunu bu kadar uzun zaman yazmayınca :( çok çok geçmiş olsun rüya güzele, bir an önce iyileşsin, hiç hasta olmasın, annesi bol bol foto çekip koysun sevelim sevinelim ;)

Mlke_Btkn dedi ki...

bin kere dedim sana şu numaranı ver diye yaa :( ne demek bu şimdi??

Nasıl, ne oldu ahh kıyamam ben ona yaa :(( nasıl içim eridi anlatamammm...

Ege Sönmez dedi ki...

geçmiş olsun canım rüyayı öyle görünce kötü oldum çabucacık geçsin hastalığı ve tahlilleride tertemiz çıkar inşallah. Bu arada kocaman maşallah rüyaya dalga geçiyor demekki egeylede geç rüyacım dalganı doktordan feci korkuyor çünkü

Emine dedi ki...

Elifcim çok çok geçmiş olsun kuzuma.Canım ya çok üzüldüm.Daha iyi olmasına sevindim.Testleride iyi çıkar inş.Önemli birşey yoktur ya .bal yanaklarından öpüyorum Rüyacığımı...

aysencifci dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun. Demin aradım ama ulaşamadım. Kuzuma nazar değdi! İnşallah mikrobik birşey çıkar. Moralini bozma desekte kolay değil biliyorum..
Keşke yanında olabilseydim. Çok öptüm, tekrar geçmiş olsun.

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim tekrar geçmiş olsun... Öpüyorum kuzucuğu:)

NALAN dedi ki...

çok geçmiş olsun Elif'cim...
İnşallah hiç bir şeycik çıkmaz tahlillerde de ..
Yanlız Rüya yı taktir ettim...kolunda serum hastane yatağında böle oturup poz vermesi..
Yaşının üzerinde gösterdiğ bir olgunluk diye düşünüyorum hele ki kendi kızımı düşündükce...

Tekrardan ÇOK GEÇMİŞ OLSUN tatlım..

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ah yerim ben seni canım benim tatlı Yüyam benim Allah'ım inşallah bişeyi yoktur umarım Elif'cim hayırlı haberlerle bizlere müjde verirsin.

Adsız dedi ki...

haydaaa!! çok geçmiş olsun.
Aklına kötü şeyler getirme. Nazar değmiştir cimcimeye:)

Krema Tadında dedi ki...

ne oldu rüya kızımıza çok geçmişler olsun ...

Sibelbek dedi ki...

Geçmiş olsun kuzuma... öperim onun boncuk gözlerinden...

sessiz kelimeler dedi ki...

İşallah oyle değildir çok geçmiş olsun rabbim şifa versin.Sevgilerimi bırakıyorum. Banada beklerim.

Sümeyye dedi ki...

Çok geçmiş olsun,kıyamam ben ona yaaa..insan anne olunca daha bir duygusal oluyormuş,o tombik ellerine kıyamam :(

burcu dedi ki...

çok geçmiş olsun,boncuk boncuk bakıyor,kıyamam.
umarım olumsuz bir sonuç olmaz.

K.T dedi ki...

çok geçmişler olsun. Ne oluyor bu bebişlere. her blogta gece, sabah kusarak uyanan bebekler annelirin yazıları var. Herkese çok geçmişler olsun.
Şeker değerleri nasıl çok mu düşmüş yükselmiş mi?

Burcu.. dedi ki...

Oyyy kıyamam ben kuzuya.
Hiç dayanamıyorum bir ufaklığın hastanede olmasına, ellerindeki bantlara iğnelere. Hiçbiri hasta olmasın, hepsini biz olalım.
Önemli birşey çıkmayacak inşallah.

elif ada dedi ki...

Yerim ben onun serum bagli minicik elini. Umarim onemli birsey cikmaz. Tum kalbim sizinle

Ömer Tuna dedi ki...

çok geçmiş olsun kıyamam Rüya'yı serumla görünce içim titredi. çocuklar hasta olmasın yaa

Deren dedi ki...

ayyy geçmiş olsunnnn.. kıyamam o serumların o minik kolları acıtmasına..

Deniz dedi ki...

Tatlılarımızı böyle görmeye dayanamıyorum.
Hayırlısı olsun, geçmiş olsun Elifcim.
Umarım iyi çıkar tahliller

papatya dedi ki...

Canim cok ama cok gecmis olsun.Cok uzuldum.Asla cocuklarin hasta olmasina dayanamiyorum kendimde cok cektigim icin.Umarim bir an once sagligina kavusur yavrunuz.
Sevgilerimle..

sinem dedi ki...

ufff tüylerim diken diken oldu Elif hatta gözlerim yaşla doldu. umarım hiçbirşeyciği yoktur.Dualarım senle.

zeynep dedi ki...

çok geçmiş olsun ama ne oldu? :((

Bengü dedi ki...

Ammman miniğim benim geçmiş oldun. Kıyamam ben ona :( serumu yiyince kendine gelmiş. Aman sadece kendisi şeker olarak kalsın yavrum. Umarım hiçbir şeyi çıkmaz. Hiç yakışmıyor hastane yatağı :(
Öff yaaa dünya üzerinde hiç hastalık olmasaydı. Hep sağlıklı yaşasaydık. Mesela herkes 75 yaşında göç etseydi öteki tarafa. Ne eksik ne fazla. Hadi 70 olsun. Çok mu ütopiğim. Nefret ediyorum tüüüm hastalıklardan.Yavrum benim çooook öpüyorum civcivi.

ELİF dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim, yalnız olmadığımı bilmek güç veriyor bana...Rüya oldukça iyi..Hepinizi tek tek öpüyorum..

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

elif yeni haberim oldu canım çok geçmiş olsun iyi haberlerini bekliyorum canım sizi seviyorum istediğin bişey olursa yanındayım :)

xxx dedi ki...

geçmiş olsun Elif.. test sonuçları hakkında bizi bilgilendir. umarım herşey yolunda gider.. öpüyorum fıstığı..

evrim dedi ki...

çok çok geçmiş olsun

Güneş Akay dedi ki...

Ahh canım benim çok üzüldüm, bu kış çok geçti sonuçlarınız iyi çıkar inşallah, zamanla düzeliyor, sabır diliyorum.

Sevgiler.

evrim dedi ki...

doktorunuz kim? kim takip ediyor kuzucuğu?

Çınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Umarım önemli hiçbir şeyi yoktur.

Öptüm ikinizi de

elif-kayra dedi ki...

çok geçmiş olsun elifçim,

füsfüs dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun, kötü birşey çıkmaz umarım, kıyamam serumla bile şebeklik yapmış kuzum

meltem dedi ki...

CANIM ÇOK ÜZGÜNÜM ÇOOK.. APRAL BLOG SAYFAM YÜZÜNDEN GÜNCELLENEN Bİ ÇOK YAZIYI ZAMANINDA GÖREMİYORUM..
HELE Kİ BUNU GÖRMEDİĞİME ÇOK ÜZÜLDÜM AMA ŞİMDİ İYİ OLDUĞUNA ÇOK SEVİNDİM
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM İNAN HABERİM OLMADI ÇOK ÜZÜLDÜM YAAA:(((

Burcu dedi ki...

Ne zamandır nete giremiyor blogları okuyamıyordum. Şimdi okudum çok üzüldüm. Geçmiş olduğuna da sevindim bir o kadar. Bir daha hiç hasta olmasın minikler... Geçmiş olsun, bu sefer gerçekten geçmiş ve bir daha hiç gelmeyecek olsun inşalah..