22 Mart 2010 Pazartesi

İçimdeki kelebekler kozalarından çıktılar...

Anladım ki; öyle atraksiyon insanı değil benim kızım, belki de hiç olmayacak..
Ayşegülüm tıkır tıkır ata binerken, benim miniş yanımda oturup yaptığım o harika kekten:) yemeyi tercih etti.
Ata binecek misin kızım sende dedim, gayet ikilemsiz ı-ıh dedi.
Sevdi hepsini, fazla dokunmadı, çıldırmadı, biraz teyzesi kılıklı gibi geldi bana:))


O bindiği araba oyuncak bebek arabası, sessizce gezdi, gezdirildi, ellerini dizlerinin üstüne koydu, öylece gezdi.

Pazar günü, sezonu açtık, mangal sezonunu, doktorun(ablamın eşi) yaptığı sosta beklemiş etleri indirdik mideye. Yine fotoğraf çekmek gelmedi aklıma, telaş işte...

Akşam üstü babasıyla N.Geographicte hayvanları seyrederken uyuyakalmış, uyandığında teyzeleri İstanbul'a yol almışlardı bile, çok ağladı...

Yeni söylenen kelimeler;
Gok= Yok
Uşh= Su

15 yorum:

derya dedi ki...

o minicik koltuğunda uyuklarken nasıl yemeden durabildiniz?!:)
sizin istanbul ziyaretiniz ne zaman acaba:D

Birben dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Canım benim nasıl uyuyakalmış:)

Burcu.. dedi ki...

koltuktaki foto süper.
bayıldım..
insanın yumulası gelir buna yaa :))

Gamze dedi ki...

oy maşallah çok tatlı nasıl da uyumuş koltukta...

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

ne tatlı uyumuş kuşum benim kıyamam ona hiç maşallah

Güneş Akay dedi ki...

Sezon açıldı harika, çokk tatlı uyumuşş canım benim..

Deniz dedi ki...

Sanırım benimki de öyle Elifcim, hiç yormaz kendini. Iıııh diyiverir.
Ve fekat şu bayıldığım koltuk görüntüsüne bizim evde hiç rastlamadım. Hiç böyle kendiliğinden uyuyuveren bir velet göremedim

Sibelbek dedi ki...

Elif ne güzel uyuyakalmış o güzel gözlü yaaa! teyzesinin de arkasından ağlarmış canım benim. hafife alıyoruz ama sevgileri büyük bu çocukların...
söyle beni de sevsin öyle :P

meltem dedi ki...

ay şunun uyuyuşuna bak kuzum benim koklarım o güzel gıdını senin
ay ben bu blog kuzularımı bi görsem bi gün gerçekten delircem sevinçten heralde
öp benim için annesi allah kavuştursun

Bengü dedi ki...

Toyo, toyota....:) Reklamlık olmuş civciv. Ooooh siz indirin mideye bakalım. Biri yer biri bakar. Bende isterim mangaaaal :)

elif-kayra dedi ki...

ne güzel uymuş rüyacım, netatlı

ooo benim oğlum olsaydı inmezdi o atın üzerinden herhalde,
ama belliki keklerin lezzeti daha üstün gelmiş.

aysencifci dedi ki...

Yat kalk dua et atraksiyon insanı olmayan Rüya'mıza! Daha ne istiyorsun Allah'tan? Bizdeki atraksiyon insanı hergün ama hergün istisnasız 8-10 kez düşer, muhakkak her gün başka bir yeri morarır,bir yerini kırmadan, sakatlamadan büyüsün diye ailecek duacıyız..
Rüya'yı uyuyakalan fotosunda bende yesem? Öp ne olur akşama benim için çok çok çok çok öp!

ELİF dedi ki...

Derya, durdum valla,çok işim vardı çünkü:)) Biz herhalde Nisanda geleceğiz..

Birbeeeen, bir daha yaz lütfeeeen:))

Fatmacığım, babası da konuşup dururmuş onunla bi bakmış ses yok:))

Burcu, yumulmadım uzaktan çok sevdim:))

Egenin annesi, çok sağol.

Hülyacığım, kıyamadım ben de kaldırsam uyanacaktı öylece uyudu:)

Güneşciğim açıldı açıldı, gelsin kilolar:))

Denizciğim, ben de ilk defa gördüm:)) öğlen uykusunu uyutamadım, erken yatar akşam diye düşünmüştüm ama dayanamamış yazık:))

Sibelciğim, seni de sever eminim, sevgi kelebeği zaten son 1 aydır, herkesi seviyo:))

Meltemciğim ben de seni görsem:))

Bengü, hep diyorum kandır gel:))

Elifciğim, yok benimki sevmiyo sevmiyo hiç bana benzememiş, ama kekte süperdi hani:))

Ayşenim öperim canım öperim.Aslında çokta şikayetçi değilim, kendisine bırakıyorum istediğini yapsın,istemediğini yapmasın...

Birben dedi ki...

Aaa niye kalktı benim yorumum yaa:(
Küserim oynamam, bir ton yazmıştım.

Özet geçiyorum.

1-Rüya'nın bakışlar benim oğlana benziyor,görünce şok oldum, yavruuummm diyesim geldi:)

2-Annelerin Dünyası için yazar olarak önerildin bana, ilgilenirsen ve bize katılmak istersen annelerindunyasi@gmail.com a mailini beklerim:)

Finitooo