19 Mart 2010 Cuma

Cuma


Her ne kadar içerden dışarısı günlük güneşlik gözükse de, dışarıdaki havanın 2-3 derecelerde olduğunu bilmek üşütmüyor bugün beni,

Haftasonu için ablamlar gelecek bugün, nasıl mutluyum anlatamam...

Erken çıkarım bugün ben işten-sanki hergün geç çıkıyormuşum gibi- hazırlık yaparım, taktım son zamanlarda pizzaya, şöyle kocamanından yaparım...

Ama bi arkadaşım kahve içmeye davet etti, ona uğramadan geçersem ayıp olur, öyle değil mi?:))

Koşturmak insanı mutlu eder mi? Hedefe bağlı....

Rüya babasıyla konuşuyo dün, eline almış bir kapak, telefon niyetine;

-Baba, gel. İş?

İşimi varmış anneciğim?

- hı hı...

8 yorum:

NALAN dedi ki...

Koşuşturma dediğin gibi isteğe bağlı olarak; bazen insanın yorgunluktan kırsa geçirse bile,
acayip mutluluk veriyor insana...
mutlu hafta sonları ..
sevgiler..

Mlke_Btkn dedi ki...

iyi eğlenceler,,

pencereyi kapat bu sefer ;)

muckk..

Deniz dedi ki...

Her şeyi anlıyorlar artık, ben de sabah dedim ki, bugün de işe gideyim, yarın tatil dedimm, koştu koştu geldi sarıldı, iş, ııııı-h dedi

ye bunları

Sibelbek dedi ki...

güzel bir hafta sonu olacak desene... koşuşturmaca bitmiyor bu hayatta... "neden, niye" diye çok sorgular oldum bu aralar...

evrim dedi ki...

süper bir haftasonu olacak size..bizde havanın azıcık güneşinden faydalanıp 2 gün parklara atacağız kendimizi..belki karşılaşırız:)

Sen Gelince dedi ki...

Kim tutar şimdi seni:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ya insanın sevdikleri için koşturması mutlu ediyor belki daha da canlandırıyor.
zaten Rüya bıcırığının şu konuşmalarını yazıyosun ya hastayım hasta.

Adsız dedi ki...

İyi haftasonları canım sevdiklerinle..
Avizeni beğendim, çok hoş..
Kuzuya bir öpücük..