10 Mart 2010 Çarşamba

Sabah sabah...

Sabah ben evden çıkmadan uyandı,
Her zaman ki gibi koydu omzuma başını, eliyle beni ittirerek gitmemi istediği yere,alt kata yönlendirdi, ama biz mecbur yatak odasına gittik, hazırlanamamıştım henüz...
Biraz sevdim,saçını taradım topladım, öpüştük, koklaştık..
Sonra makyajıma devam etmeye başladım, kucağıma gelmek istedi...
Birden koca bir gaz sesiyle birlikte def-i eden kaka, sabahın köründe....
Onu oyalama taktiği olarak; alt değiştirme enstrümanlarını yatağın üstüne koymasını istedim,
Pamuk kutusunu, kurulama bezini, kremini, tarağını( her seferinde tarağını da koyuyo,halbuki taramıştım az önce:)) ve son olarakta bezini yatağın üzerine koydu, sırayla yan yana dizdi onları...
Benim işim de bitmişti zaten...
Ağrıyan karnını öptüm öptüm doyamadım...

11 yorum:

Burcu.. dedi ki...

Allah muhabbetinizi bozmasın :)
Alt değiştirme eşyalarıyla birlikte tarak koymak da ayrıcana bir hoş :)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ay ben sizin sabah keyfinizi yerim be :)) bu arada onun ağrıyan karnını yerim ben, yerimmmm.... tetesinin tatlı kurabiyesi :))

Sibelbek dedi ki...

ne sıcak bir portre çizmişsin Elifim böyle kıskandım valla (kokusu dışında :P). geçmiş olsun boncuğuma benim, iyileşsin artık ama :(

Mlke_Btkn dedi ki...

Kokoş mu olcak bu kız başımıza yahuu!! kime çekicek acaba dersin ;)

Ne bereketli gazmış bee, en doğalından :)))

yeriimm ben onu...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ömürsün Elif !
Toz Pembe kıvamında Rüya ların hiç bitmesin olur mu !

Minik Lokum a da acil şifalar lakin Kızımın Doktorun demesi ile genel bir salgın hakim miş .Aynı sorunlar biz de de mevcut şu an da..

Kızım a eskiden senin gaz ın bile Gül kokar nefesim derdim.Gerçek den de öyle ..Yavrularımızın hiç bir şeyi nahoş gelmiyor bize.Anneliğin Tılsımı Olsa gerek.

Yaşamında her daim güzellikler seninle ~ sizinle olsun dileklerimle..

Sevgiler...

meltem dedi ki...

oooy kıyamam onun pırtlayan totosuna ben:(
nörüyoonuz gızlar:) ana kız keyifler yerindemi

Deniz dedi ki...

yazık ona ya, bu virütik bi şey miydi?

Adsız dedi ki...

Yakındır geçmesi rahatsızlığının annesi..Tarak olayı gerçekten çok sempatik:)

xxx dedi ki...

anlaşılan bu sabah sende doyamadan evden çıkmışsın, benim gibi :(

Güneş Akay dedi ki...

:)) Begüm çok gülüyor pıt yapınca..

Mlke_Btkn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.